آمادگی صد در صدی تیم واکنش سریع برای مقابله با حوادث احتمالی

به گزارش همای سعادت از لرستان، جلسه توجیهی تیم واکنش سریع لرستانباحضور فرمانده تیم واکنش سریع و اعضای این تیم در سالن کنفرانس این جمعیت برگزار شد.   در ابتدای این جلسه اعضای این تیم نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص تجهیزات و نحوه انجام خدمات ارائه نمودند که مورد بحث و تبادل نظر […]

به گزارش همای سعادت از لرستان، جلسه توجیهی تیم واکنش سریع لرستانباحضور فرمانده تیم واکنش سریع و اعضای این تیم در سالن کنفرانس این جمعیت برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه اعضای این تیم نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص تجهیزات و نحوه انجام خدمات ارائه نمودند که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

در ادامه مسئول تیم واکنش سریع استان ،گفت : با توجه به اینکه ایده‌های نو سبب انجام گرفتن بهتر عملیات ها می شود ضرورت دارد از برنامه‌های جدید در این زمینه بهره ببریم.

 

برزویی ،اظهار داشت :در حال حاضر این تیم در شرایط مطلوب به سر می برد و تجهیزات اولیه برای تیم های واکنش سریع فراهم شده است تا با برگزاری دوره های آمادگی جسمانی و فنی، برای انجام عملیات در آمادگی کامل باشند.

 

وی،افزود :حضور این تیم در عملیات های مختلف فروردین ماه امسال نشان از این است که گردشگران علی رغم تذکر و توصیه های ستاد مبارزه با کرونا همچنان در طبعیت و کوهستان بسر می برند که همین امر سبب شده است مسئولیت این تیم در امدادرسانی و ارائه خدمات به مردم افزایش یابد.

 

برزویی در پایان گفت : اعضای این تیم با توجه به اینکه دوره های متعدد عملیاتی را گذرانده اند، قادر به امداد رسانی در بحران های مختلف هستند.

انتهای پیام/