آمادگی مراکز خرید تعاون روستایی لرستان برای دریافت گندم مازاد بر نیاز کشاورزان

مدیر تعاون روستایی لرستان گفت : در حال حاضر مقدمات راه اندازی ۲۳ مرکز خرید تضمینی گندم وکلزا در سطح استان فراهم شده است.

به گزارش همای سعادت، زهره ای در نشست شورای کشاورزی که در فرمانداری شهرستان کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت:با توجه به نزول رحمت الهی و کیفیت مناسب مزارع در شهرستان کوهدشت پیش بینی می شود سال زراعی خوبی برای کشاورزان این خطه باشد .

 

وی با بیان اینکه شهرستان کوهدشت یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در استان است، افزود: در سالجاری با برنامه ریزی مناسب مشکلی از لحاظ خرید محصولات کشاورزان از جمله گندم و دانه روغنی کلزا نداشته باشیم.

 

مدیر تعاون روستایی لرستان ضمن تشکر از فرماندار کوهدشت برای تشکیل این جلسه عنوان کرد: بازدید از مراکز خرید گندم با تشکیل تیم های نظارتی مختلف انجام می شود و ان شاءالله در سالجاری شاهد کمترین مشکل در کمیسیون های خرید باشیم.

 

زهره ای افزود : تعاون روستایی امسال باهمکاری شرکت غله ۴ مرکز خرید در شهرستان کوهدشت دایر می کند، وی با بیان مشکلات زیرساختی بعضی از این مراکز از فرماندار کوهدشت و ادارات تابعه شهرستان خواستار حمایت و همکاری در برطرف کردن مشکلات این مراکز جهت رفاه حال کشاورزان شد.

 

وی عنوان کرد: با همکاری مدیریت ترویج جهاد کشاورزی استان امسال برای رفاه حال کشاورزان سامانه ussd جهت اطلاع رسانی و بیان مشکلات برای مردم راه اندازی شده که گام مثبتی برای تسهیل امور خواهد بود.

 

مدیر تعاون روستایی استان گفت :بیشترین دغدغه ما و همکاران در شبکه تعاون روستایی این است که کشاورزان استان به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه محصول خود را تحویل مراکز خرید دهند.مدیرکل استاندارد لرستان گفت: ۶۴۳ وسیله بازی در مراکز تفریحی استان مستقر است که از این تعداد حدود ۱۳ درصد استانداردسازی شده‌اند.