ابتکار عمل حماس مقدمه سقوط رژیم صهیونیستی است

امام جمعه بروجرد گفت:ابتکار عمل حماس شکستی جبران ناپذیر بر رژیم صهیونیستی وارد کرد که مقدمه‌ای برای سقوط این رژیم است.

به گزارش همای سعادت از بروجرد،حجت الاسلام سید علی حسینی در جمع نمازگزاران این هفته بروجرد در مصلای این شهرستان اظهار کرد:هیج کاری هم از حامیان رژیم جنایتکار اسراییل ساخته نیست و آمریکا هم جرات شلیک یک گلوله در منطقه را ندارد چون می داند اگر خطا کند،کاخ سفید با خاک یکسان می شود.

وی افزود:آمریکا خوب می داند با جبهه مقاومت رو در رو است و جبهه مقاومت یک کشور نیست.

امام جمعه بروجرد بیان کرد:رژیم صهیونیستی در طول ۷۵ سال وحشیانه مردم بیگناه را قتل عام می کردند،مردم بیگناه زحمت کش روستاها را مقابل خانواده هایشان می کشتند و به کودکان هم رحم نمی کردند که نسل کشی این جنایتکارن در طول تاریخ بی سابقه است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به هفته اولیا و مربیان گفت:خانواده ها که دانش آموز دارند باید احساس مسوولیت کنند و ارتباط خوبی با مدرسه داشته باشند.

وی با بیان اینکه با همکاری اولیا و مربیان باید نقاط قوت دانش آموزان تقویت و ضعف‌های آنها برطرف شود، افزود: این مسوولیت در شرایطی که دشمن تبلیغات خود را برای اغفال جوانان و دانش آموزان متمرکز کرده از اهمیت زیادی برخوردار است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه جوانان ما مومن و متدین هستند، گفت:همان جوانانی که ممکن است با وجود تبلیغات گسترده دشمن به موقع از ارزش های دینی خود دفاع می کنند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه ما حاضریم برای دفاع از اهل بیت و قرآن جان دهیم، اظهار کرد:در مقابل اهانت به ارزش ها نباید بی تفاوت بود.

خطیب جمعه بروجرد بیان کرد:این هفته یکی از معلمان مدارس شهرستان به مبارزان جبهه مقاومت و فلسطین توهین کرده بود که با اعتراض دانش‌آموزان آگاهی مدرسه مواجه شده بود و از سوی آموزش و پرورش نیز با این معلم متخلف برخورد جدی و قاطع صورت گرفت.

نماز گزاران بروجردی بعد از اقامه نماز در اعلام حمایت از مقاومت فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست ها تجمع کردند و به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت،همگام و هم صدا با مسلمانان،آزادگان و آزادی خواهان جهان، ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس فریاد مرگ بر اسراییل سر دادند.

انتهای پیام/