اتومبیلرانی بانوان خرم‌آباد به زودی ساماندهی می شود

نائب رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان خرم آباد گفت: در گذشته به دلایل مختلف فعالیت دراین رشته برای بانوان به صورت محدود انجام میشد، اما در برنامه داریم با ورود بانوان تحصیل کرده و با شخصیت و همچنین با رعایت شئونات اسلامی جزو قطب های برتر کشور دربخش بانوان باشیم.

به گزارش همای سعادت ، سیده آزاده موسوی اظهار داشت: قطعا بعد از ایام الله صفر برنامه استعداد یابی طبق چارچوب های فدراسیون با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام میشود.
وی افزود: به خاطر اینکه بانوان لرستانی هنوز وارد پیست‌های اتومبیلرانی نشده بودند اجازه حضور در مسابقات را نداشتند ولی با همت و استقبال همشهریان و حمایتهای جناب شکوهی رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان خرم آباد و دبیر هیات استان و دیگر اعضای هیات و همکاری دستگاه ورزش و جوانان به زودی این مهم محقق خواهد شد.

موسوی مشکلات مالی را یکی از دلایلی می داند که حضور بانوان در اتومبیلرانی راکمرنگ کرده است وی اعتقاد دارد اگر حامی مالی و دستگاه های مرتبط دراین زمینه کمک کند قطعا حضور پر رنگ و موفقی در این رشته را شاهد خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد که که ان شاله بعداز انجام استعدادیابی در برنامه های آتی، مسابقات به صورت خانوادگی(مادر و دختر) ، درون دستگاهی، برون دستگاهی و عمومی تر برگزار می شود.

نائب رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری تاکید کرد: فضای این رشته برای بانوان در حال حاضر مساعد و در حال احیا است.
انتهای پیام/