اجرای ۵۲ پروژه عمرانی در حوزه ورزش لرستان

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت:۵۲ پروژه عمرانی در حوزه ورزش استان در دستور کار قرار دارد که با تکمیل این پروژه ها دو سانتی‌متر مربع به سرانه ورزش استان اضافه می‌شود.

به گزارش همای سعادت،ظهر امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، نشست صمیمی سید آرش قیاسیان،مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان به همراه معاونین این اداره کل،با اصحاب رسانه استان در تالار افلاک خرم آباد برگزار شد.

سید آرش قیاسیان در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد:۲۷ پروژه عمرانی و ورزشی به پروژه های استان اضافه شده و در مجموع اکنون ۵۲ پروژه با یک هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد:در صورت تکمیل این پروژه ها دو سانتی متر به سرانه ورزشی لرستان اضافه می‌شود که در این راستا اجرا و اتمام طرح های ورزشگاه پنج هزار نفری بروجرد،ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و همچنین چندین ورزشگاه دیگر در اولویت است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد:سال گذشته ۱۳ میزبانی و امسال تاکنون هفت میزبانی مسابقات رشته های مختلف ورزشی در استان برگزار شده است که بزرگترین میزبانی مربوط به هیات کاراته بود و یک ورزشکار استان نیز به تیم ملی معرفی شد.

قیاسیان با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان یکی از کمیته های برتر کنگره ملی شهدای لرستان است،افزود:سه هزار و هفت برنامه ملی و استانی در ذیل کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان انجام شده است و این کنگره در ششم آبان ماه برگزار می شود.

وی عنوان داشت:در راستای با برنامه های دولت سیزدهم برای حمایت از زوج های جوان،امسال ۲۸ هزار نفر در لرستان برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت‌نام کردند و اکنون هفت هزار نفر در صف انتظار هستند.

فیاسیان اظهار کرد:با توجه به اینکه کنگره شهدا را در پیش رو داریم با همکاری روسای هیئت‌های ورزشی تاکنون ۳ هزار و ۷ برنامه استانی، شهرستانی و لیگ را در راستای فرهنگ شهادت و ایثار پوشش دادیم.

در این نشست صمیمی،ضمن برگزاری و اجرای برنامه های شاد و مفرح در پایان از خبرنگاران و ورزشی نویسان با اهدا لوح یادبودی تجلیل شد.

انتهای پیام/