احزاب باید در جهت منافع کشور حرکت کنند

غلامرضا عسگریان گفت: اگر تشکلهای سیاسی در کشور نباشند، دیکتاتوری بوجود می آید و تمام احزاب باید در جهت منافع کشور حرکت کنند.

به گزارش همای سعادت آنلاین ، غلامرضا عسگریان عصر امروز پنجشنبه ۲۶ تیرماه در جمع اصحاب رسانه به ماهیت اسلامی بودن انقلاب اشاره کرد واظهار داشت : جبهه پایداری هنوز بر اساس همان اصول ، اصولی که برگرفته از پیامهای رهبری است ، حرکت میکند.

وی به فلسفه تشکیل جبهه پایداری اشاره کرد و افزود: چند نفر از جمله آقایان تقوی ، لنکرانی، آقاتهرانی ، با همفکری آیت الله مصباح ، جبهه پایداری را در جهت روشنگری بعضی مسائل سیاسی دولت احمدی نژاد ، تشکیل دادند.

عسگریان با بیان اینکه وقتی یک گروه سیاسی ، قدرت پیدا میکند ، دشمن هم پیدا میکند، ادامه داد : در دور اول که جبهه پایداری اعلام نمایندگی در مجلس داشت، حدود ۳۰ نفر از آنها موفق شدند رای بیاورند.

دبیر کل جبهه پایداری لرستان عنوان کرد : جبهه پایداری برای انتخاب و معرفی کاندیداهایش شاخصهای خاصی داشت و دیدگاهشان بر اتحاد و انتخاب بر اساس آن شاخص هاست ، این در حالی بود که در دوره اول ریاست جمهوری آقای روحانی ، به شدت با جبهه پایداری مخالفت میکردند.

وی تصریح کرد : جبهه پایداری تنها گروهی است که حزبی کار می کند و معتقدند که کاندیداها باید از درون خودشان انتخاب شوند ، در حالی که بقیه گروهها ، جناحی کار میکنند.

عسگریان در بخش دیگری از سخنانش به عملکرد ضعیف دولت در برجام اشاره کرد و افزود : دولت با برجام ، خیلی از امتیازات را زیر پا گذاشت تا به امتیازاتی دست یابد ولی در این مسیر موفق نبود و کسانی که تن به مذاکره با آمریکا دادند در تفکرات خودشان ، کدخدا را قبول داشتند و همین الان هم حاضرند با همان تفکرات ، به مذاکره با آمریکا بپردازند.

دبیر کل جبهه پایداری لرستان ادامه داد : آنها که به مذاکره با آمریکا پرداختند ، همین که آمریکا با آنها صحبت کرد ، احساس بُرد کردند در حالی که جبهه پایداری همیشه در طول تاریخ پیروز بوده است.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت روحانی و اینکه از چند سال پیش تا کنون در سراشیبی قرار گرفته است اظهار داشت : یکی از موارد مهمی که در مجلس شورای اسلامی و… ضرورت دارد ، پیگیری وعده هاست .

دبیر کل جبهه پایداری لرستان با تاکید بر اینکه احزاب باید در جهت منافع کشور حرکت کنند و برای مملکت مفید باشند تصریح کرد: جبهه پایداری بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، مسئله اصول گرایی و اصلاح طلبی را کنار گذاشته است و مبنای کار ما فقط انقلابی و غیر انقلابی بودن است و رهبری هر حرفی بزند باید گوش به فرمان ایشان باشیم چرا که در سراسر جهان همینطور است که رهبران، حرف آخر را میزنند.

انتهای پیام/