استودیو تولید محتوای امنیت شبکه مرکز آپا دانشگاه لرستان افتتاح شد

همزمان با هفته استانی پژوهش و فناوری و روز دانشجو،استودیو تولید محتوای امنیت شبکه مرکز آپا دانشگاه لرستان، افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، روز چهارشنبه، ۱۶ آذرماه (روز دانشجو)، با حضور دکتر فرهاد زیویار، استاندار لرستان، معاونان استاندار، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و جمعی از مدیران دانشگاه لرستان، استودیو تولید محتوای امنیت شبکه مرکز آپا دانشگاه لرستان، افتتاح شد.

استاندار لرستان در آیین افتتاح این استودیو، گفت:عصر ارتباطات و اطلاعات ایجاب می‌کند هرچه بیشتر و کیفی‌تر، زیرساخت‌های امنیت شبکه و فناوری اطلاعات، تقویت شوند.

دکتر فرهاد زیویار، تشریح کرد: امروزه شاهد جنگ ترکیبی و شناختی دشمن هستیم که موفقیت در این جنگ، مستلزم آن است که هرچه بیشتر، زیرساخت‌های امنیت شبکه، تقویت شوند و ارتقاء یابند.

این استودیو به تولید محتواهای تخصصی با رویکرد آموزشی برای ارتقای امنیت شبکه خواهد پرداخت.مرکز آگاهی‌رسانی، پشتیبانی و امداد دانشگاه لرستان (آپا) یک مرکز تخصصی در زمینه امینت شبکه‌ها‌ی رایانه‌ای و سامانه‌های نرم‌افزاری است و زیرنظر معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه فعالیت می‌کند.

همچنین استاندار لرستان از بخش‌های مختلف مرکز آپا دانشگاه لرستان، بازدید کرد.در این بازدید، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، توضیحات لازم را درباره کارکرد بخش‌های مختلف مرکز آپا دانشگاه لرستان، ارائه کرد.

انتهای پیام/