رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

اشتغال ۳۵۰۰ نفر با راه اندازی بیمارستان های جدید لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:با راه اندازی سه بیمارستان جدید استان،سه هزار و ۵۰۰ شغل پایدار در استان ایجاد می شود‌.

به گزارش همای سعادت،بهرام دلفان در نشست با سرپرست و اعضا هسته مدیریت روابط عمومی دانشگاه بر اطلاع رسانی به موقع و استفاده از اطلاعات آماری به منظور شفاف سازی و انعکاس فعالیت های عمده ی حوزه سلامت استان به مردم تاکید کرد.

وی افزود: فعالیت در هسته روابط عمومی، یک کار دسته جمعی است و می توان با همکاری هم و با اسفاده از تمام ظرفیت های افراد، کارها را پیش برد.

دلفان توجه به اعداد و ارقام دانشگاه را مهم دانست و گفت:با راه اندازی سه بیمارستان جدید استان، چیزی حدود سه هزار و ۵۰۰ شغل پایدار در استان ایجاد خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:علاوه بر پروژه های مصوب ریاست جمهوری، طی این مدت ما ۷۱ پروژه را افتتاح کرده ایم و ۵۰ پروژه عمرانی دیگر را در دست ساخت داریم که جمعا ۱۶۸ هزار متر مربع را شامل می شوند که در نوع خود بی نظیر است.

کنترل بحران با برنامه ریزی های دقیق واحد ارتباطات دانشگاه

دلفان به کارشناسان حوزه روابط عمومی دانشگاه توصیه کرد که در محیطی صمیمی و با رفاقت و همدلی کار کرده و همواره نقاط قوت همدیگر را تقویت نمایند تا شاهد انعکاس دستاوردهای مثبت دانشگاه در سطح استان باشیم.

وی افزود:با استفاده از تجربیات همدیگر و آینده نگری، سعی کنید یک برنامه ریزی دقیق داشته و به نوعی قدرت پیش بینی و کنترل بحران را نیز داشته باشید.

در پایان این نشست، اعضای هسته روابط عمومی دانشگاه پیشنهادات و نقطه نظرات سازنده ی خود را در خصوص نحوه اطلاع رسانی دقیق و انعکاس اخبار و اطلاعات دانشگاه بیان کردند.

انتهای پیام/