اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی برای تکمیل مرکز فنی و حرفه ای «غدیرخم» بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی،گفت: برای تکمیل مرکز آموزش فنی و حرفه ای «غدیرخم» این شهرستان، ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، فاطمه مقصودی، در بازدید از مرکز آموزشی در دست ساخت فنی و حرفه ای «غدیرخم»، ویژه بانوان این شهرستان، از نیاز ۱۵ میلیارد تومانی برای تکمیل این طرح خبر داد و اظهار داشت: توانمندسازی و ماهر شدن جوانان در گرو گسترش و توسعه آموزش های مهارتی است و یکی از مطالبات آموزشی و مهارتی شهرستان بروجرد تکمیل ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه ای غدیرخم می باشد.

وی افزور: پیشنهاد ما به مسولین این است که تا زمانی که هزینه، برآورد ساخت و ساز و اعتبارات یک مجموعه، آماده نشده است، آن مجموعه را تخریب نکنند، سال های سال است که با تخریب مرکز غدیرخم، مسائل آموزشی هم تعطیل شده است.

در ادامه حشمت اله معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان بر تخصیص اعتبارات لازم برای تسریع در امر ساخت و ساز تاکید کرد و افزود: این مجموعه تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای تکمیل و تجهیز آن ۱۵۰ میلیارد ریال بودجه مورد نیاز است.

وی افزود:امیدواریم در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان اعتبار لازم جهت اتمام این پروژه به عنوان یکی از نیاز های شهرستان بروجرد و استان تامین شود.

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و حشمت اله معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان و روسای مراکز آموزش این شهرستان، از نزدیک از روند پیشرفت ساخت و بازسازی مرکز غدیرخم بازدید کردند.

انتهای پیام/