اعزام چهار تیم بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «فلک‌الدین»

معاون سلامت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از اعزام چهار تیم تخصصی بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «فلک‌الدین» خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش همای سعادت،عبدالوحید ملک‌آرا اظهار داشت:به مناسبت هفته سلامت و به همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و همکاری مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان ، چهار تیم تخصصی، درمانی و دندانپزشکی گروه جهادی شهید امیری به منطقه نیمه‌ برخوردار«فلک‌الدین» از توابع شهرستان خرم‌آباد اعزام شدند.

وی افزود:اکیپ اعزامی شامل متخصص، پزشک عمومی، دندان‌پزشک، دستیار داندانپزشک، ماما، پرستار و روانشناس است که با وسایل و تجهیزات موردنیاز ، تیم ها را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه ، همراهی کردند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه در این اعزام بیش از ۱۳۵ نفر در بخش‌های تخصصی،درمانی، مامایی و بهداشتی ارائه خدمت کردند،گفت:خدماتی که در این اعزام ارائه شد ‏شامل ویزیت، معاینه،مشاوره، تست قندخون و فشارخون، آموزش بهداشت و دارو به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است.

ملک آرا با اشاره به خدمات درمانی و دندانپزشکی در این اعزام عنوان کرد: علاوه بر خدمات پزشکی و مشاوره ای، خدمات دندان‌پزشکی در قالب طرح یاسر توسط موسسه خدمات درمانی بسیجیان لرستان به ۶۰ نفر از اهالی این منطقه نیز ارائه شد.

انتهای پیام/