مسئول اردوی راهیان‌نور سپاه لرستان خبر داد؛

اعزام ۶ هزار لرستانی به اردو‌های راهیان نور غرب کشور

مسئول اردوی راهیان‌نور سپاه لرستان، گفت:شش هزار نفر طی سال جاری به مناطق عملیاتی غرب از همه اقشار به ویژه محلات، فرهنگیان،دانش آموزی و دانشجویی اعزام می‌شوند.

به گزارش همای سعادت،مرتضی سپهوند در گفتگو با بسیج از لرستان با بیان اینکه هر ساله در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقشار مختلف از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در قالب اردو‌های راهیان نور بازدید می‌کنند، اظهار داشت:برهمین اساس بیش از ۳ هزار لرستانی جهت شرکت در مراسم افتتاحیه اردو‌های راهیان نور کشور ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز کرمانشاه اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: حدود ۶ هزار نفر طی سال جاری به مناطق عملیاتی غرب از همه اقشار به ویژه محلات، فرهنگیان، دانش آموزی و دانشجویی اعزام می‌شوند.

مسئول اردوی راهیان‌نور سپاه لرستان با اشاره به اینکه در مناطق عملیاتی غرب کشور علاوه بر وجود جنگ تحمیلی به واسطه حضور گروهک‌ها و منافقین دفاع سال‌ها بعد نیز در این مناطق ادامه داشته است، افزود: در عملیات‌های مناطق عملیاتی غرب کشور لرستانی‌ها نیز همواره حضور داشتند پس آشنایی جوانان این دیار با این مناطق برای ما حائز اهمیت است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب تصریح کرد: سال گذشته ۱۷ هزار نفر از استان لرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، ولی امسال برنامه‌ریزی شده که ۲۵ هزار نفر به این مناطق عملیاتی اعزام شوند.

انتهای پیام/