اعلام محدودیت های ترافیکی یوم الله ۲۲ بهمن در خرم آباد

رئیس پليس راهور لرستان‌ محدوديت هاي ترافيکي يوم الله ۲۲ بهمن در خرم آباد را اعلام کرد.

به گزارش همای سعادت، در راستای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از بوجود آمدن هرگونه مشکلات آمد و شد و راه بندان و جهت تسهیل در تردد شرکت کنندگان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن محدودیت های ترافیکی در سطح شهر و مسیر راهپیمایی برقرار که این محدودیت ها و مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه به این شرح اعلام می شود.

۱- مسیرراهپیمایی:
شروع راهپیمایی از میدان شهدا به سمت چهار راه فرهنگ-میدان پلیس-میدان عدالت-پل انقلاب-تقاطع بیمارستان-خیابان انقلاب-میدان ۲۲ بهمن پایان مراسم می باشد.

۲- محدودیت ها:
الف) ورود کلیه وسایل نقلیه به خیابان انقلاب از میدان ۲۲ بهمن تا تقاطع بیمارستان از کلیه معابر ورودی ممنوع است.

ب) ورود کلیه وسایل نقلیه از خیابان امام حدفاصل دوازده برجی به سمت چهار راه بانک- میدان شهدا –میدان پلیس-پل انقلاب- تقاطع بیمارستان- خیابان انقلاب –میدان ۲۲ بهمن به صورت رفت و برگشت ممنوع می باشد.

پ) ورود از میدان استانداری به سمت تقاطع بانک ممنوع می باشد.

ت) ورود از پل دارایی زاده به سمت تقاطع فرهنگ ممنوع می باشد.

ث) ورود از بلوار ولیعصر( عجل الله)وساحلی به سمت میدان ۲۲ بهمن ممنوع می باشد.

ج) ورود وسایل نقلیه از بلوار ولایت به سمت میدان ۲۲ بهمن و زیر گذر میدان ۲۲ بهمن ممنوع می باشد.

۳- مسیرهای جایگزین:
الف) شهروندان می توانند برای تردد در بخش مرکزی شهر از خیابان امام به سمت دوازده برجی –میدان آیت الله کمالوند-پل صفوی و میدان آزادی استفاده نمایند.

ب) شهروندان که قصد تردد از شمال به جنوب شهر را دارند میتوانند از بلوار ولایت نبش خیابان نگارستان هشتم به سمت راست گردش نموده و از خیابان تپه شهدا – ساحلی جهادگران – میدان مادر – ساحلی پل انقلاب استفاه نمایند و همچنین میتوانند از گلستان ششم (هفتاد متری)-بلوار شهید شفیع پور(شصت متری )تردد نمایند.

پ) مسیر جایگزین جهت خیابان انقلاب از مسیر جنوب به شمال میدان ناصر خسرو- خیابان ۲۰ متری دهخدا – میدان رازی به سمت بلوار ولیعصر (عجل الله) می باشد.

۴- توصیه ها:
الف) پلیس از ساعت ۲۴ شب قبل از راهپیمایی از توقف کلیه وسایل نقلیه در طول مسیر راهپیمایی جلو گیری به عمل می آورد و از ساعت ۷صبح کلیه محدودیت های ترافیکی به مرحله اجرا در خواهد آمد لذا به کلیه شهروندان محترم توصیه میکنیم که همکاری لازم را در خصوص برقراری محدودیت های ترافیکی با پلیس داشته و از اصرار بی مورد جهت ورود به محدوده طرح خودداری نمایند.

ب) به کلیه ساکنین مسیر راهپیمایی توصیه می کنیم که خودروهای خود را در داخل پارکینگ منزل پارک نموده و از پارک وسیله نقلیه در داخل خیابان های مسیر راهپیمایی جدا خودداری نمایند،کلیه خودرو های پارک شده در مسیر راهپیمایی توسط جرثقیل به یکی از خیابان ها ی همجوار انتقال می یابند و عواقب آن به عهده مالک وسیله نقلیه می باشد.

انتهای پیام/