افتتاح بزرگترین مرکز همودیالیز غرب کشور در خرم آباد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افتتاح بزرگترین مرکز همودیالیز غرب کشور در خرم آباد خبر داد.

به گزارش همای سعادت،سیاوش بیرانوند،در آیین افتتاحیه مرکز همودیالیز «سلام»خرم آباد با تبریک روز پزشک و دارو ساز و تشریح عملکرد خدمات دانشگاه به بیماران خاص اظهار داشت:یکی از سیاست ها و الویت های مجموعه مدیریتی کلان دانشگاه این است که خدمات درمانی را به درب منازل بیماران ببریم یعنی اینکه بیماران نباید متحمل هزینه گزاف شوند و بیماران باید در استان لرستان درمان بشوند.

وی افزود:عده ای از بیماران نسبت به نوع بیماری خود رنج مضاعف می برند و بیماری آنها سخت درمان پذیر است و امروز دانشگاه به هزار و ۷۰۰ بیمار خاص در استان خدمات ارائه می‌دهد ودر میان بیماران خاص ۶۵۰ نفر بیماری کلیوی داریم که نیازمند خدمات دیالیز هستند و دراین راستا اجازه نخواهیم داد برای بیماران مشکلی ایجاد شود.

بیرانوند در ادامه گفت:۱۳ مرکز فعال دیالیز در استان داریم و همه دستگاه های آنها را رفع ایراد و به روزرسانی کرده ایم.

معاون درمان دانشگاه با تقدیر از عوامل و دست اندرکاران دیالیز سلام،گفت :با اینکه خدمات درمانی بهداشتی و دارویی و دیگر بخش های دانشگاه به واسطه نوع آنها بسادگی قابل اندازه گیری نیست اما از دست اندرکاران دیالیز سلام بخاطر اینکه در کشور بانی کارهای خداپسندانه در حوزه درمان شده اند،همواره قدردان آنها هستیم.

ارائه خدمات رایگان به ۷۰ بیمار دیالیزی در مرکز سلام

در ادامه محمد مهدی سبک دست،مدیر عامل شرکت همودیالیز«سلام» با تقدیر از حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و معاونین،این مرکز را بزرگترین مرکز دیالیز خصوصی غرب کشور خواند که با ۳۵ تخت،روزانه به ۷۰ بیمار دیالیزی خدمت رایگان ارائه می‌دهد که ظرفیت خود را می تواند تا پذیرش ۱۲۰ بیمار دیالیزی افزایش دهد.

وی افزود:تجهیزات این مرکز از تولیدات ملی می باشد و خدمات آن برای بیماران رایگان و از استانداردهای موجود براساس آیین نامه ها پیروی می‌کند و هزینه مراجعین و بیماران از طریق سازمانهای بیمه گر اخذ می شود.

در پایان از خدمات و تلاشهای دست اندرکاران مرکز جامع همودیالیز«سلام» تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/