افتتاح سامانه توزیع الکترونیکی آرد روستایی در ازنا /خروجی اصلی این سامانه ، شفاف سازی آمارها است

مدیر تعاون روستایی لرستان، گفت :سامانه توزیع الکترونیکی آرد روستایی به صورت پایلوت امروز افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، نادر زهره ای ، صبح امروز ۵ بهمن ماه، در مراسم افتتاح سامانه توزیع الکترونیکی آرد روستایی که به صورت پایلوت با حضور فرماندار ، در شهرستان ازنا صورت گرفت، با اشاره به تحریمها و وضعیت اقتصادی کنونی کشور، گفت : دولت برای جلوگیری از تحمیل فشار بیشتر بر مردم، به کالاهای اساسی از جمله نان ، یارانه تخصیص داده است که این یارانه در مراحل مختلف زمان خرید گندم ، زمان توزیع آرد و… اختصاص یافته است.

وی یکی از اهداف افتتاح این سامانه را جلوگیری از ریخت و پاش احتمالی کالاهای اساسی آرد ، عنوان کرد و افزود : مراحل طراحی آن به پایان رسیده و هم اکنون وارد مرحله ورود اطلاعات شده ایم که امروز به صورت آزمایشی در شهرستان ازنا ، افتتاح می شود.

زهره ای با تاکید بر سرعت بخشیدن به روند عملیاتی شدن این سامانه اظهار داشت : امیدواریم بزودی آمار و اطلاعات مربوطه را را از سراسر استان ، جمع آوری کنیم و شاهد عملیاتی شدن سامانه توزیع الکترونیکی آرد روستایی باشیم.

مدیر تعاون روستایی لرستان با تاکید بر اینکه، شفاف سازی آمارها، خروجی اصلی عملیاتی شدن این سامانه است بیان کرد : اگر جایی ، سهمیه بیش از آمار واقعی باشد، اصلاح می شود و اگر کم باشد ، شرکت غله ترمیم می کند.

وی در پایان از شرکت غله و دستگاه نظارت که در سامانه های مختلف توزیع کود جهاد کشاورزی، اتاقهای پایش و… پیگیری و نظارت داشته اند تشکر کرد.

انتهای پیام/