افتتاح فاز اول مجموعه کشت و صنعت گیاهان دارویی آلکان الیگودرز

فاز اول مجموعه کشت و صنعت گیاهان دارویی آلکان الیگودرز با حضور مسئولین استانی و شهرستان الیگودرز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش همای سعادت آنلاین،در دومین روز از هفته جهاد کشاورزی که به نام “کشاورزی دانش بنیان، هم افزایی تشکل ها و تعاونی‌ها” نامگذاری شده است. فاز اول مجموعه کشت و صنعت گیاهان دارویی آلکان الیگودرز با حضور علی اصغر صفری راد، مدیر کل امور اقتصادی استانداری لرستان، سید عماد شاهرخی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین استان و شهرستان الیگودرز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در مراسم افتتاح این پروژه گفت:مجموعه کشت و صنعت گیاهان دارویی بر پایه گل محمدی شرکت آلکان الیگودرز انواع گیاهان دارویی و فراورده های حاصل از آن را جهت واحدهای داروسازی، آرایشی، بهداشتی و کشاورزی تولید می کند.

سید عماد شاهرخی اظهار کرد: فاز اول این مجموعه در سطح ۵۵ هکتار با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و ۵۰ نفر به طور مستقیم در این عرصه مشغول به کار شدند.

وی در پایان افزود: با بهره برداری از فاز دوم و کل مجموعه به وسعت ۱۵۰ هکتار ۲۴۰ نفر به طور مستقیم مسئول به کار خواهند شد.

انتهای پیام/