افتتاح مرکز آموزش جوارکارگاهی کارخانجات نساجی بروجرد

در چهارمین روز از هفته ملی مهارت، مرکزآموزش جوارکارگاهی کارخانجات نساجی بروجرد با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان و جمعی از همکاران در شهرستان بروجرد افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت ،مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان ،گفت: امیدواریم با افتتاح این کارگاه بتوانیم نیروی متخصص مورد نیاز این کارخانه که یکی از برندهای برتر در سطح کشور است،تامین کنیم و هم گام مؤثری در ارتقاء و توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی در سطح استان برداریم.

میترا ابراهیمی ضمن تبریک تقدیر از مدیر عامل نساجی بروجرد به‌خاطر ارج‌نهادن بر آموزش‌های مهارتی هفته ملی مهارت ،اظهار داشت: خلأ آموزش‌های مهارتی در صنعت به دلیل تکیه‌ بر تحصیلات آکادمیک و نبودن مهارت کافی امروزه به‌خوبی احساس می‌شود .

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از رسالت‌های سازمان ایجاد مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی کار ماهر به‌صورت مهارت‌آموزی در دل صنعت می‌باشد .

در ادامه دکتر یحیی مدیر عامل کارخانجات نساجی بروجرد ،گفت :کارخانه نساجی بروجرد نیاز به نیروی کار ماهر داردو به دلیل سختی کار در کارخانجات نساجی نیروی کار در این کارخانه پس‌از بیست سال بازنشست می‌شود و ما با کمبود نیروی جایگزین مواجه هستیم .

وی افزود: کمبود نیروی متخصص و ماهر در زمینه نساجی بالاخص در سال‌های اخیر مشکلات فراوانی را برای کارخانه به‌همراه داشته ،بسیار خرسندیم که با همکاری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای الغدیر بروجرد بتوانیم با راه‌اندازی این مرکز نیروی مورد نیاز و حرفه‌ای خود را پرورش داده و به توسعه و گسترش فعالیت‌های کارخانه دست یابیم؛ تا در سطح شهرستان ،استان و کشور افتخارآفرین شویم.

در پایان این مراسم پس‌از امضای تفاهم‌نامه بین اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان و کارخانجات نساجی بروجرد ابراهیمی با اهداء تندیسی به‌مناسبت هفته ملی مهارت از دکتر یحیی تقدیر شد‌.

انتهای پیام/