افتتاح یک واحد آموزشی در روستای سرتنگ پاپی

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان،گفت:یک واحد آموزشی ۲ کلاسه با مشارکت بنیاد برکت در منطقه محروم بخش پاپی افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، در چهارمین روز از هفته دولت یک واحد آموزشی ۲ کلاسه در روستای سرتنگ منطقه گریت (بخش پاپی) با حضور مهندس یونس بهاروند ایران نیا مدیر کل نوسازی مدارس استان، امام جمعه کرمی بخشدار ،حسینی معاون فرماندار خرم آباد، جمعی از فرهنگیان و اهالی خون گرم روستای سرتنگ افتتاح شد.

مهندس بهاروند در آئین افتتاح این واحد آموزشی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد هستیم با رویکرد دولت انقلابی و فعالیتهای شبانه روزی و جهادی کارکنان خدمتگزار دولت، ساخت مدارس در مناطق محروم و دورافتاده در اولویت قرارگرفته است و ما امیدواریم با تداوم این رویه شاهد ایجاد عدالت آموزشی در جای جای ایران اسلامی و به مثابه آن در لرستان سرافراز باشیم.

وی پس از افتتاح این واحد آموزشی به منظور بازدید از وضعیت واحدهای آموزشی بخش پاپی از مدارس روستاهای صعب العبور خشکی، بهار ساحل و لارکه دیدن کرد و از نزدیک مشکلات این واحدهای آموزشی را مورد بررسی قرار داد.

بهاروند تصریح کرد: با توجه به بررسیهای میدانی از وضعیت فضاهای آموزشی بخش فوق الذکر ، تمام تلاش و همت خود را بکار خواهیم بست تا در رفع مشکلات فضاهای آموزشی و در اختیار قراردادن تجهیزات آموزشی مناسب و استاندارد ، اقدامات موثر و درخور توجهی را انجام دهیم.

شایان ذکر است، مدرسه ۲ کلاسه سرتنگ منطقه گریت با مشارکت بنیاد برکت و با زیربنای ۸۵ متر مربع و با سرمایه گزاری ۵۰۰ میلیون تومانی احداث و به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/