افتتاح یک واحد آموزشی ۳ کلاسه در کوهدشت

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان گفت: یک واحد آموزشی ۳ کلاسه با مشارکت بانک سپه استان لرستان و در راستای محرومیت زدایی در روستای خوشناموند کوهدشت به بهره برداری رسید.

به گزارش همای سعادت،مهندس امیر غفوری نژاد،ضمن تشکر از نماینده مردم کوهدشت و رومشکان به سبب پیگیری در بحث افزایش اعتبارات عمرانی نوسازی مدارس، گفت :در سال گذشته و در هفته گرامیداشت دفاع مقدس ، کلنگ این واحد آموزشی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم به زمین زده شد و با تلاش های شبانه روزی مهندس مهرزاد مهدیان، سرناظر منطقه ،مهندس اقبالی ناظر تاسیسات ، دقیقا در بازده زمانی یکسال و مصادف با هفته دفاع مقدس شاهد تحویل آن به دانش آموزان لرستانی هستیم .

وی با تشکر از آقای شیراوند مدیر عامل شرکت سایه گستر کوهدشت بعنوان پیمانکار پروژه ،افزود:این واحد آموزشی با مشارکت بانک سپه و با ۲۰۰ متر مربع زیربنا با صرف اعتبار ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان احداث شده است .

غفوری نژاد در ادامه تصریح کرد: هم اکنون ۱۳ واحد آموزشی با ۴۳ کلاس درس و با ۲ هزار ۴۰۰ متر مربع زیربنا در شهرستان کوهدشت در دست ساخت می باشد که برای احداث آنها بیش از ۱۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار داشت:گرامی ترین و نیکوترین کارها نزد خداوند متعال کمک به دیگران و حل مشکلات دیگر مردم است و ساخت مدرسه آن هم در مناطق محروم و کم برخوردار یکی از نیکوترین این کارهاست .

وی افزود:ما باید علاوه بر تلاش برای بهبود وضعیت مادی ، در راه اعتلای فرهنگ ، اخلاقیات و معنویات ، تلاش خود را مضاعف کنیم .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از همه خیرین مدرسه ساز و بالاخص مدیریت بانک سپه استان ،خاطر نشان کرد:ارتقا معنویات ، فرهنگ و دانش ، محور اصلی پیشرفت هر جامعه است و مدرسه سازی بعنوان مصداق واقعی و اصلی عمل صالح ، مرکز آموزش برای فرزندان مملکت هستند ، جائیکه در آن هم آموزش علمی می بینند و هم با دیدن تلاش خیرین در راه اعتلای فرهنگ کشور ، پرورش میآبند .

وی افزود:مهمترین موضوع انسان است و ساخت انسان و تربیت آن موجب بوجود آمدن جامعه ای پویا ، ساخته شده ی سرشار از معنویات و پیشرفت خواهد شد.

انتهای پیام/