افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی روستایی در معمولان

به مناسبت دهه مبارک فجر،دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان معمولان افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دو زمین چمن مصنوعی روستایی در شهرستان معمولان با پیگیری های سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم شریف پلدختر و معمولان افتتاح شد.

دیناروند معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در آیین افتتاحیه پروژه های ورزش اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه مدیر کل ورزش و جوانان استان و در راستای توسعه و گسترش ورزش در مناطق محروم روستایی، برای اولین بار تعداد دو باب زمین چمن مصنوعی در شهرستان معمولان واقع در روستای« دمرود» و«شهرک ولی عصر» شهرستان پلدختر افتتاح شد.

وی افزود:هر پروژه در زمینی به مساحت بالغ بر ۱۰۰۰ متر مربع و همچنین اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نفت افتتاح شد.

دیناروند اظهار کرد: این اتفاق از برکات انقلاب اسلامی است که در دهه مبارک فجر انجام می‌شود چرا که در قبل از انقلاب روستائیان ما از این نعمات بی بهره بودند.

گفتنی است، این مراسم با حضور حمید رضا کاظمی نماینده مردم شریف پلدختر و معمولان، خادم فرماندار شهرستان پلدختر، بخشدار معمولان و فرهاد دیناروند معاونت ورزش و جوانان لرستان،محمودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدختر ،مسئولین شهرستانی و اقشار مختلف مردم صورت گرفت.

انتهای پیام/