افتتاح ۳ مدرسه در شهرستان‌های دلفان و سلسله

به همت اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس لرستان،سه مدرسه در شهرستان های دلفان و سلسله افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،به مناسب هفته وحدت و به نیابت از ۶۵۵۵ شهید لرستان با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان،نماینده سلسله و دلفان و دیگر مسوولان استانی،مدرسه سه‌کلاسه امام حسن مجتبی (ع) «شگرآباد» در دلفان،مدرسه سه‌کلاسه امام رضا (ع) روستای «شترمل» و مدرسه دو کلاسه امام جواد (ع) روستای «کشورزه» شهرستان سلسله به بهره‌برداری رسید.

یونس بهاروند،در حاشیه مراسم افتتاح سه مدرسه در شهرستان‌های دلفان و سلسله،اظهار داشت:برای رفع محرومیت در همه زمینه‌ها از جمله مدرسه‌سازی باید همه ارگان‌ها و خیرین مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در شهرستان دلفان ۳۳ پروژه غیر از پروژه‌های عادی در مناطق محروم و دورافتاده در دست اقدام داریم،افزود: ۳۳ پروژه‌ای که تاکنون کانکسی بودند،از این تعداد ۱۲ پروژه آماده افتتاح است،مابقی هم جزو برنامه‌های اداره کل نوسازی است که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس لرستان،گفت:سعی داریم امسال و سال آینده در ۲۰۰ روستا که دارای مدارس کانکسی هستند را با ساخت مدارس مقاوم و بناهایی زیبا جایگزین کنیم.

بهاروند،تاکید کرد:مدارسی که در روستاها ساخته می‌شوند، مشابه مدارس شهری است، زیرا ما به دنبال عدالت آموزشی در همه مناطق هستیم.

انتهای پیام/