افتخار آفرینی هنرمندان گروه‌های «نغمه های افلاکی زاگرس» و«خاکیان افلاکی» در جشنواره «ایثار»

هنرمندان لرستانی گروه‌های «نغمه های افلاکی زاگرس» و «خاکیان افلاکی» درجشنواره بین اللملی «ایثار» افتخار آفرینی کردند.

به گزارش همای سعادت به نقل از کلدر خبر،در دومین جشنواره موسیقی و سرود بین‌المللی ایثار،که از یازدهم تا چهاردهم مهرماه در خرم آباد برگزار شد،گروه سرود «خاکیان افلاکی» خرم آباد به سرپرستی«طاهر مرادی» و رهبری «مسعود پورحمزه»با رای هیات داوران جشنواره (مجید اخشابی، بهزاد عبدی،علی تفرشی،بهرام دهقانیار،امیر بکان و شهروز حقی ) به عنوان بهترین گروه سرود پسر جشنواره انتخاب شد.

یکی از قطعاتی که هنرمندان گروه«خاکیان افلاکی»در این جشنواره اجرا کردند و مورد تحسین و تمجید داوران و تمامی اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفت،سرود محلی«شهید عاشق» بود.

این سرود یکی از سرودهایی است که بسیج هنرمندان لرستان در راستای برگزاری کنگره ۶۵۵۶ شهید استان تولید کرده است.از عوامل تولید سرود «شهید عاشق» می توان از هنرمندان برجسته لرستان شاعر؛اسد فرهمند، ملودی؛شهاب عباسی،تنظیم؛شهرام منظمی،مدیر تولید؛طاهر مرادی نام برد.

در اجرای سرود «شهید عاشق» سه نفر از هنرمندان نوجوان به اجرای تک‌خوانی پرداختند که با رای هیات داوران دانش آموزان محمدامین امامی، امیرعلی باباحسینی و محمدسام گراوند مشترکا به عنوان سه تک خوان برتر جشنواره انتخاب شدند.

در بخش اجرای موسیقی،«طاهر مرادی» مدیر هنری و سرپرست گروه موسیقی «نغمه‌های افلاکی زاگرس» به عنوان بهترین سرپرست گروه انتخاب شد.

انتهای پیام/