افت فشار آب منطقه پاپی خالدار تا یک ماه آینده رفع خواهد شد

فرج قاسمی منش گفت: با تقویت خط لوله، افت فشار آب در منطقه پاپی خالدار شهرستان خرم آباد تا یک ماه آینده رفع خواهد شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،وی با اشاره به افت فشار آب در منطقه پاپی خالدار شهرستان خرم‌آباد، افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با پیمانکار منطقه پاپی خالدار با تقویت خط لوله آب، شبکه اصلی را اصلاح خواهیم کرد و تا یک ماه آینده مشکل قطعی آب این منطقه رفع خواهد شد.

قاسمی بیان کرد:در منطقه پاپی خالدار تاسیساتی که برای آن قبلا ایجاد شده بنا بر جمعیتی که وجود داشته طراحی شده که تاسیسات و زیرساخت های ایجاد شده با توسعه روز افزون، ساخت و سازهای منطقه ،ارتفاع سازی در منطقه باعث شده جمعیت زیاد شود و زیرساخت های موجود تقریباً جوابگوی نیاز آبی منطقه نیست و باعث افت فشار و قطعی آب در منطقه می‌شود.

مدیر آبفا شهرستان خرم‌آباد ادامه داد: در بدو شروع به کار یکی از مناطقی که به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته همین منطقه پاپی خالدار است که مشکل آن را در کمتر از یک ماه رفع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: از مردم منطقه پاپی خالدار انتظار می رود از مصارف آبیاری باغات خودداری کنند تا در این شرایط سخت قطعی آب کمتر و یا نداشته باشیم که انشالله مردم همکاری کنند و ما هم آنچه در توان و تعهد است با پیگیری‌ها انجام خواهیم داد.

قاسمی منش اظهار کرد: با شروع فصل تابستان مصارف تغییر می‌کنند و امسال هم با هم راهی ویروس کرونا یکسال ویژه‌ای است که مردم باید در بحث شستشو و مصارف رعایت کنند.

وی ادامه داد: در شهرستان خرم‌آباد با هوشمند سازی شبکه و کنترل سطح منازل صورت گرفته حداقل قطعی را داریم، ولی در روستاها مشکلات با دلایل های مختلف وجود دارد که در این زمینه همکاری مردم را احتیاج داریم که بتوانیم در این فصل گذر موفقی داشته باشیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: در سال جاری در بحث زیرساخت‌ها با برنامه ریزی صورت گرفته مکان هایی که نیاز به ارتقاء مخازن،تامین آب و اصلاح توسعه شبکه وجود دارد، با اولویت مناطق محروم و پرجمعیت مشکل آنها را رفع خواهیم کرد.

قاسمی افزود: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی تلاششان این است که کمترین قطعی آب در سطح شهر و روستاهای خرم آباد را داشته باشند و مردم هم با استفاده از شیرآلات کاهنده، بررسی شلنگ کولر آب و فلاش تانک ها و حداقل استفاده برای شستشوی خودرو و پارکینگ نهایت رعایت مصرف را داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم حتماً با سامانه ۱۲۲ گزارشات انشعابات غیرمجاز، شکستگی‌های سطح معابر را اطلاع‌رسانی کنند و ما هم با تمام اکیپ ها آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز می باشیم.
انتهای پیام/