المپیاد ورزشی بانوان مخابرات منطقه لرستان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، المپیاد ورزشی بانوان مخابرات منطقه لرستان در رشته های” آمادگی جسمانی” و “طناب‌کشی”در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه با اشاره به اهمیت و ضرورت ورزش در سلامت کارکنان گفت:ورزش سرمایه است هزینه نیست.

وی ،ضمن اعلام حمایت‌ از توسعه ورزش بانوان، افزود:در این خصوص به مناسب های مختلف مسابقات و برنامه های متنوع بین همکاران مخابراتی و فرزندان همکار برگزار شده و حمایت های لازم انجام می شود.

شمسی فر، بر ضرورت فعالیت های مستمر و بالا بردن سطح ورزش و بالا رفتن سرانه ورزشی در سال آینده خبر داد و گفت: این نوید را به همکاران می دهم که برنامه های ورزشی بیشتری برگزار شود.

گفتنی است، این مسابقات به همت شورای ورزش، اموربانوان ، اداره روابط عمومی و اداره امور رفاهی مخابرات منطقه لرستان در قالب المپیاد ورزشی برگزار شد که در پایان المپیاد به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایزی اهدا می شود.

“مریم جعفری” عضو هیات رییسه و نایب رییس کمیته مسابقات هیات آمادگی جسمانی استان، مسئول برگزاری مسابقات بود،” فاطمه قیاسوندی” رییس کمیته آمادگی جسمانی، سرپرست فنی مسابقات، “فروغ یاراحمدی” معاون اداره ورزش شهرستان خرم آباد و” معصومه رمضانی” داور مسابقات بودند.

انتهای پیام/