انتخابات سیزدهم، انقلابی به بزرگی انقلاب اسلامی

آن چه که در بحبوحه انقلاب به آن فکر نمی کردیم معیشت مردم و آشفتگی اقتصاد بود. باور کنید وقتی شعار می دادیم، در بین شعارها همه واژه ای بود جز گرسنگی و تامین نان و غذای مردم…

یادداشت -امام خمینی معمار انقلاب که خداوند روح او را با انبیا و اولیا محشور کند برای اینکه زندگی را بر مردم آسانتر از زندگی در دوره پهلوی کند قول رایگان کردن آب، برق و… داد.جنگ تحمیلی که آغاز شد هم و غم مردم و مسئولین تامین مهمات و اعزام نیرو جهت مقابله با قلدری و تجاوز غرب و شرق در قاموس عراق و شخص صدام حسین بود آن قدر شهید، جانباز و آزاده دادیم آنقدر هزینه کردیم تا نگذاشتیم وجبی از خاک ایران عزیز به دست دشمن بیفتد البته اگر فرماندهان نظامی در آن سال های اول جنگ هم مثل روسای جمهورمان می توانستند تدبیر بیشتری به خرج دهند هم از طولانی شدن جنگ و فرسودگی نیروها جلوگیری می شد و هم برگ برنده عرصه بین المللی دست ما بود و می توانستیم میلیاردها دلار غرامت از صدام و حامیانش بگیریم اما خودمان نخواستیم و امام خمینی رحمت اله علیه را به زحمت انداختیم تا به قول خودش مجبور شود با نوشیدن جام زهر، قطع نامه را قبول و با آتش بس موافقت کند اما دست ایران از یک هزار میلیارد تومان غرامت تا به امروز کوتاه مانده است..

پس از جنگ دولت های سازندگی، دوم خرداد، هاله نور و تدبیر و امید به همه چیز اندیشیدند و برای انقلاب هزینه تراشیدند و خاطر رهبر انقلاب را آزردند، دولت ها با عملکرد ضعیف شان دست در جیب مردم کردند و سفره آنها را کوچک و کوچکتر کردند و با اجرای تصمیمات غلط پنهان، پست سر رهبر پنهان شدند و برای توجیه کارهای بی تدبیرشان معظم له را در مقابل مردم قرار دادند و او را به اصطلاح هزینه کردند!
دولت های پس از انقلاب آن قدر از مردم فاصله گرفتند، مرفه نشین شدند، با حقوق های نجومی لاکچری زندگی کردند و می کنند و دست به اقدامات حرام خوارانه و غیر قانونی زدند تا مردم را در تنگنا قرار دهند تاقشر آسیب پذیر و متوسط جامعه برای تامین خوراکی و دیگر مایحتاج زندگی روز مره شان دوشغله شوند و همسر شان هم شاغل تا با ۳ شغل چرخ زندگی شان به زحمت بچرخد و به قول معروف زندگی بخور و نمیری داشته باشند.

فراموش کردن مردم بعنوان ولی نعمتان جامعه موجب شده دولت ها با تبعیض و بی تدبیری، ثبات انقلاب را به مخاطره بی اندازند و مردمی که خودشان انقلاب را پیروز کردند را در مقابل انقلاب قرار دهند.مردم در واقع با انقلاب اسلامی مشکلی ندارند آنها خودشان وارث انقلابند اما ضرب المثلی هست که می گوید شکم گرسنه ایمان ندارد و فقر وارد هر خانه ای شود ایمان از پنجره آن خانه فرار می کند.

عزیزان مشکل امروز ایران فقر، تنگدستی، معیشت مردم، تبعیض، ناعدالتی و فاصله بین فقیر و غنی است. ۴۲سال از انقلاب اسلامی می گذرد اما اوضاع مردم روز به روز بدتر می شود، این زیبنده انقلاب نیست، پول ملی ارزش خود را از دست داده، سرانه درآمد مردم ایران از سرانه درآمد کشورهای گرسنه و قحطی زده پایین تر است!انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری بسیار مهم و حائز اهمیت است این را همه مسئولین نظام به آن پی برده اند این آزمون انتخاب بین بد و بدتر نیست. بلکه سرنوشت یک انقلاب با ۴۲سال سابقه است.انتخاب درست شما، حضور حداکثری و انتخاب یک رئیس جمهور مورد اطمینان نقطه عطفی در پایان بخشیدن به بدبختی های مردم و معیشت آنان است.

انتخاب رئیس جمهوری که مجلس و دیگر نهادها در کنارش باشند، نه در مقابل او بایستند، رئیس جمهوری که همه طرفیت های کشور برای عبور ایران عزیز از شرایط امروز را در اختیار داشته باشد می تواند پایانی بر همه گرفتاری ها و غم ها و مصیبت های مردم باشد.عزیزان تحریم ها کشور را متحمل خسارت کرده اما آن چه کشور را فلاکت زده کرده بی بندباری در بازار، حکومت بازار بر دولت و آشفتگی اقتصاد مملکت است که توسط مدیران نا اهل ایران به این روز افتاده است.

انتخابات سیزدهم فرصت طلایی برای کشور بزرگی مثل ایران است که اقتصادش حال و روز خوشی ندارد و از سر و روی مردمش غم می بارد و با اینکه همه آنها در حال کار و تلاش هستند تا لقمه نانی به دست آورند اما حقیقتا سلامت و استراحت شان به خطر افتاده اندست. و به مثابه ماشینی می مانند که فقط کار می کنند.مردم عزیز و شریف تقاضا می کنم در ۲۸ خرداد پای صندوق های رای حاضر شوید و برای تغییر جدی در نظام دولت داری کشور بهترین کاندیدایی که بتواند مملکت را از بحران های کنونی نجات دهد و معیشت مردم را ارتقا بخشد رای دهید.

محمد فیضی؛ سردبیر هفته نامه آوای لرستان