انجام عمل تزریق شیمی درمانی داخل شریانی در بیمارستان مدنی خرم آباد

رئیس بیمارستان شهید آیت اله مدنی خرم آباد از انجام عمل تزریق شیمی درمانی داخل شریانی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،دکتر آرش امین در گفت و گو با خبرنگار مااظهار داشت:عمل تزریق شیمی درمانی داخل شریانی وبستن شریانهای تغذیه کننده تومور نوروبلاستوم مجاور نخاع وستون مهره ای قفسه سینه در این بیمارستان با موفقیت انجام شد.

وی افزود:بیمار ۱۶ ساله اعزامی از استان اردبیل به بیمارستان شهید آیت اله مدنی،مورد شناخته شده نوروبلاستوم روز گذشته تحت شیمی درمانی داخل شریانی قرار گرفت.

امین گفت:این عمل دربیمارستان شهیدآیت اله مدنی شهرستان خرم اباد توسط تیم حاذق و متخصصین قلب و فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی و CT انژیوگرافی ودکتر بابک عبدالکریمی فوق تخصص خون و آنکولوژی اطفال و با همکاری پرسنل آنکولوژی و بخش آنژیوگرافی باموفقیت انجام شد.

رئیس بیمارستان شهید مدنی خرم‌آباد ادامه داد :این تومور حجیم در مجاورت ستون مهره ای و نخاع سینه قرارداشت و با توجه به غیرقابل جراحی بودن وعدم ‌پاسخگویی به رژیم شیمی درمانی وریدی تحت شیمی درمانی داخل شریانی قرارگرفت و سه شریان تغذیه کننده مسدود شد.

وی در پایان ضمن موفقیت در انجام اقدامات درمانی برای این بیمار در خصوص بیمارستان قلب و اطفال شهید آیت اله مدنی بیان کرد:با توجه به دارا بودن تجهیزات جدید پزشکی در حوزه قلب و عروق و وجود فوق تخصص های مختلف حوزه قلب و خون و آنکولوژی نقش شایانی در خدمت رسانی موثر ،کم هزینه و فوری به هم استانی ها و استانهای مجاور دارد و همکاران و پرسنل مجرب این مرکز فوق تخصصی در یاری رسانی و کمک درمانی به همه هموطنان عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نمیکنند.

انتهای پیام/