انهدام باند سارقین مسلح محموله‌های جاده‌‌ای در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: باند سارقین محموله در مسیر جاده‌های استان که از سال گذشته اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و منهدم شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،سردار یحیی الهی صبح امروز با اشاره به انهدام باند سارقین مسلح محموله‌های جاده‌‌ای در لرستان، اظهار کرد: باند سارقین محموله در مسیر جاده‌های استان که از سال گذشته اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و منهدم شد.

وی خاطرنشان کرد: سارقین در همه سرقت‌ها سلاح گرم همراه داشتند که در نهایت با اشراف پلیس آگاهی، باند منهدم، ۵ نفر دستگیر، ۲ خودرو توقیف و ۲ قبضه سلاح کشف شد، ضمن اینکه سارقان به ۱۸ فقره سرقت در جاده‌ها معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه دستگاه قضائی با مجرمان برخورد جدی دارد، افزود: با توجه به اینکه استان عشیره‌ای است، مال‌باخته نسبت به رضایت دادن به متهم سریع اقدام می‌کند و از این‌رو یک متهم در سرقت‌های بعدی حضور پیدا می‌کند، انتظار می‌رود شهروندان پای شکایت خود مانده تا دست مقام قضائی برای برخورد باز باشد.

الهی بیان داشت: فردی که در این سرقت حضور داشته، سری قبل تبرئه نشده، بلکه به قید وثیقه آزاد شده و پرونده در حال سیر قانونی است، بدون تردید پرونده جدید بر قبلی پیوست داده خواهد شد و شدت برخورد بیشتر می‌شود.
فارس

انتهای پیام/