اهدای جوایز ۵۰ میلیون تومانی همراه اول به ۵ مشترک خوش شانس لرستانی

۵ مشترک خوش شانس از استان لرستان در قرعه کشی طرح جایزه بزرگ همراه اول (برای جایزه راه بسته است )، برنده جایزه ۵۰ میلیون تومانی این طرح شدند.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی ، با حضور مهندس شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان ، ویسکرمی ریاست اداره مشتریان و متقاضیان همراه اول و علی پناهی مسئول روابط عمومی به پنج نفر دیگر از برندگان طرح جایزه بزرگ همراه اول ، آقایان محمد نوری زاده ، مسلم حافظی ، کوروش بهرامی و خانمها سعیده رحمانی ، و زهرا علیزاده ، پنج هدیه نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی اهدا شد.

مهندس شمسی فر در این مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بهار قرآن به برندگان جوایز و خانواده های ایشان ، همراه اول را اپراتور برتر و اصلی ترین ارائه دهنده خدمات جامع سیار در سطح کشور معرفی کرده و گفت : همراه اول در راستای فعالیتهای بازاریابی و قدردانی از اعتماد مشتریان همراه اول و با هدف ارائه خدمات ویژه به مشتریان ، تقویت ارتباط تعاملی بین همراه اول و مشترکین و افزایش رضایتمندی اقدام به برگزاری کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی در طول سال می نماید .

وی افزود: برندگان این طرح در استان لرستان عمدتا از بین قشر جوانان می باشد و این نویدی است برای همراه اول که توانستیم نظر این قشر و طیف از جامعه را جلب کنیم و بسیار برای ما ارزشمند می باشد . و اعتقاد ما این است که اعتماد به برند همراه اول نه تنها برای خود مشتریان برای اپراتور همراه اول مهم و ارزشمند می باشد .

در ادامه جلسه ویسکرمی ریاست امور مشتریان همراه اول ضمن تبریک به برندگان همراه اول،گفت : در حال حاضر در استان لرستان حدود ۲۳۰۰هزار سیم کارت همراه اول در دست مردم بوده و حدود ۵۶/۲۰ درصد از سهم بازار متعلق به همراه اول است و بیش از ۲۰۰کانال فروش و درگاه ارتباطی شامل دفاتر پیشخوان، دفاتر روستائی، خرده فروشیها، فروشگاههای برند و … در سطح استان وظیفه ارائه خدمات به مشترکین همراه اول را به عهده دارند.

گفتی است، این طرح با عنوان ” برای جایزه راه بسته است” از تاریخ ۹۹/۵/۱ تا پایان ۹۹/۱۰/۳۰ برگزار شد و از میان مشترکین همراه اول که بسته های مختلف را خریداری می کردند، به قید قرعه در هر ماه به ۲۰ نفر هر یک مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جایزه تعلق می گرفت.

لازم به ذکر است در مجموع ۶ نفر از مشترکین همراه اول استان لرستان برنده این جایزه شده اند که یک نفر قبلاً جایزه خود را دریافت نموده و در این مراسم هم به ۵ نفر دیگر جوایز اعطا گردید.

انتهای پیام/