اهدای لوح سپاس به خیر ارجمند مدرسه ساز

طی مراسمی با حضور مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از زحمات خانم “کلاه دوزان”، همسر زنده یاد حاج” عباس جلالی” به خاطر احداث مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان الیگودرز قدردانی شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، یونس بهاروند ایرانیان مدیر کل نوسازی مدارس لرستان به همراه رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، در دفتر کار جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از حسن توجه و زحمات خانم “کلاه دوزان”، همسر زنده یاد حاج” عباس جلالی” به خاطر احداث مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان الیگودرز قدردانی کردند.

در این جلسه، بهاروند ضمن ارائه گزارش از روند ساخت و تجهیز مدارس در مناطق محروم و عشایری استان اظهار داشت: دانش آموزان مناطق محروم و عشایری همانند دانش آموزان دیگر مناطق حق دارند در فضایی ایمن، مستحکم و استاندارد تحصیل کنند و البته علی رغم تلاشهای شبانه روزی همکاران من در نوسازی مدارس انجام این مهم، جز با یاری خیرین ارجمند مدرسه ساز محقق نخواهد شد که مونه بارز آن، خانواده معزز زنده یاد حاج عباس جلالی است که شاهد به ثمر نشستن زحماتشان در الیگودرز هستیم.

در ادامه رضوی نیز با قدردانی از زحمات خیرین مدرسه ساز، گفت: ساخت مدارس در مناطق محروم نیازمند تصمیمات و عزم جدی جامعه خیرین مدرسه ساز است.

وی ضمن ارج نهادن به تلاشهای این مجمع، از آنها خواست که ساخت مدارس در مناطق کم برخوردار لرستان به طور ویژه، مدارس دخترانه مناطق عشایری را مد نظر قرار دهند.

جعفری، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: تلاشهای کارکنان نوسازی مدارس لرستان و عزم جدی خیرین مدرسه ساز برای رفع محرومیت آموزشی در مناطق محروم و عشایری شایسته قدردانی است اما واضح است که برای رفع نقایص در حوزه سخت افزاری آموزشی، باید بیش از پیش تلاش کرد و ما در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور مصمم هستیم با همراهی نوسازی مدارس لرستان و مجمع خیرین مدرسه ساز استان در رفع محرومیت مناطق عشایری، گام برداریم.

در پایان با اهدا لوح سپاس، از خانم “کلاه دوزان” ، قدردانی شد.

انتهای پیام/