اهدای ۱۰۰۰ دست لباس‌های حفاظتی به کادر بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت

به گزارش همای سعادت از خرم آباد، دکتر امینی زاده ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت گفت: از سوی بانک پاسارگاد و توسط عضو هیئت مدیره و معاون پشتیبانی این بانک آقای اسماعیل دوستی تعداد ۱۰۰۰ دست لباس حفاظتی  به شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت اهدا شده است.   وی افزود : این […]

به گزارش همای سعادت از خرم آباد، دکتر امینی زاده ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت گفت: از سوی بانک پاسارگاد و توسط عضو هیئت مدیره و معاون پشتیبانی این بانک آقای اسماعیل دوستی تعداد ۱۰۰۰ دست لباس حفاظتی  به شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت اهدا شده است.

 

وی افزود : این وسایل و لوازم حفاظتی برای استفاده پزشکان، کادر درمانی و بهداشتی و نیروهای خدماتی بیمارستان برای حفظ سلامتی و افزایش اطمینان از کاهش احتمال ابتلا به بیماری کووید ۱۹ است.

 

دکتر امینی زاده با بیان اینکه این اقلام اهدایی شامل پک کامل لباس حفاظتی است که  توسط گرایی نماینده بانک پاسارگاد و دوستی به انبار بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت اهدا شد ،عنوان کرد : توجه به سلامت کادر بهداشت و درمان که با از خود گذشتگی در حفاظت از جان مردم خدمت می کنند یکی از مباحث قابل اهمیت است که جا دارد به نمایندگی از تمام مجموعه شبکه بهداشت و درمان(پزشکان، پرستاران،نیروهای بهداشت،نیروهای خدماتی، حراستی،  و پشتیبانی) از آقای اسماعیل دوستی تشکر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام/