مدیر کل ارشاد لرستان:

اولین کارگروه بررسی مشکلات فرهنگی هنری شهرستان ها تشکیل شد

اولین جلسه کارگروه بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی هنری شهرستان ها با حضور دو شهرستان الیگودرز و ازنا برگزار شد.

به گزارش همای سعادت،اولین جلسه کارگروه بررسی مسائل شهرستان ها با حضور مدیرکل، معاونین، کارشناسان ستادی اداره کل، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای الیگودرز و ازنا به منظور بحث و بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان ها در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور در جلسه اول سال جاری،گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی مبنی بر میز حل مساله و ضرورت رسیدگی به مسائل مختلف، در همین راستا کارگروه تخصصی بررسی مسائل صنفی اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان ایجاد شده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت بررسی مشکلات و موانع در همه واحدهای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها، پیگیری مسائل صنفی، صندوق هنر، اولویت‌های اصلی کارگروه بررسی مشکلات فرهنگی هنری شهرستان‌ها خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست بر بررسی مشکلات فرهنگ و ارشاد شهرستان های الیگودرز و ازنا تاکید کرد و گفت:در برنامه ریزی صورت گرفته،نشست روسای شهرستانها به ترتیب با حضور مدیرکل و معاونین در قالب کارگروه تشکیل و موضوعات فرهنگی و هنری در حوزه های مختلف مورد بررسی و احصا قرارخواهد گرفت.

روانشاد بیان کرد: با توجه به مباحث مطرح شده همه موارد بررسی می شود و تا دستیابی به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد‌.

بنا به این گزارش،در این جلسه کارشناسان ستادی اداره کل به بیان مشکلات و مسائل در حوزه های اداری،فرهنگی،هنری و سایر حوزه ها در شهرستان های الیگودرز و ازنا پرداختند.

انتهای پیام/