بازدید رئیس سازمان صمت لرستان از ۵ واحد تولیدی شهرستان بروجرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از۵ واحد تولیدی (کارخانجات نورد آلومینیم آسیا؛ صبا ظرف آسیا؛ ترشک ولواشک ؛ پدیده صنعتی آویژه ؛پروفیل) شهرستان بروجرد بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ، صبح امروز ۲۲ خردادماه، محمدرضا صفی خانی رئیس سازمان صمت لرستان به‌همراه کارشناسان صنایع و برنامه ریزی سازمان به منظور پیگیری روند تولیدی و حل مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی ضمن دیدار چهره به چهره با مدیران واحدهای تولیدی از کارخانجات نورد پروفیل؛ صبا ظرف آسیا؛ لواشک و ترشک ؛ پدیده صنعتی آویژه پروفیل شهرستان بروجرد بازدید نمودند.

صفی خانی در حاشیه بازدید از شرکت صبا ظرف آسیا اظهار داشت: این شرکت در سال ۱۳۷۵ تاسیس و با ۲۰ نفر نیروی انسانی و تولید ۱۵۰۰ تن سالیانه در مساحتی به مقدار ۳۰۰هزار مترمربع اقدام به فعالیت نمود، که در طول این سال‌ها شرکت به موفقیت های چشمگیری دست یافت است.

وی،افزود : شرکت صبا ظرف آسیا در زمینه تولید ظروف نچسب با خریداری کردن زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و اضافه کردن چند سالن و نیروهای کاری به تعداد ۱۵۰ نفر و خرید کوره های تونلی و دستگاه تمام اتوماتیک و پنوماتیکی و همچنین طراحی سایت تراشکاری و ماشین سازی که ازاین طریق توانسته کلیه قالبهای ظروف را طراحی و همچنین باعث ایجاد تنوع در محصولات خود شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان حدود ۸۰ درصد تولیدات این شرکت به خارج از ایران صادر می‌کند افزود: با ثبت ۸ برندها نامهای (زاگرس، آسیا، اسکاپ، سحرآسو، تکساپ، vip،الرعد، اسکاپ) که هر کدام دارای استاندارد ایران و گواهینامه ایزو بین المللی ، IQnet , DQsاز کشور آلمان هستند و با داشتن مجوز رسمی از شرکت های بازرسی اقدام به صادرات نمودند.

صفی خانی در ادامه بازدید از واحد های تولیدی شهرستان بروجرد در بازدید از نورد آلومینیم آسیا بیان داشت: شرکت نورد آلومینیوم آسیا در سال ۹۸ تاسیس و اقدام به خرید ۳۰۰۰ متر زمین و احداث ۲ هزار متر مربع ساختمان نمود ، هدف از تاسیس شرکت تولید ورقهای آلومینیوم جهت مصارف صنایع فلزی ماشین سازی و ظروف آشپزخانه در ابعاد و ضخامت های مختلف می باشد.

وی تصریح کرد: ظرفیت عملی تولید کارخانه در سال اول دو هزار تن در سال می باشد که با استخدام پنجاه نفر نیرو به صورت مستقیم امکان پذیر می باشد ظرفیت اسمی کارخانه ۶ هزار تومان است که با تجهیزات ماشین آلات مدرن و پیشرفته قابل دستیابی می باشد این شرکت اولین واحد تولید کننده نورد آلومینیوم در استان بوده و قادر می باشد علاوه بر تأمین ورقهای صنایع مختلف در کشور به سایر کشورهای هدف نظیر: ارمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، افغانستان و عراق کالا صادر نماید.

رئیس سازمان صمت لرستان به پیشرفت ۹۰ درصدی شرکت نورد آلومینیم آسیا از سال ۹۸ تا امروز اشاره کردو گفت: بزودی با حضور مسئولین کشوری این شرکت افتتاح می شود.

صفی خانی در ادامه با حضور در اداره صمت این شهرستان ازنزدیک با کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کردند.وازحمات وتلاش شبانه روزی رئیس اداره وهمکاران وی تقدیر وتشکر بعل آوردند .
انتهای پیام /