بازدید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی از فرودگاه خرم آباد/ پیشرفت ۸۵درصدی طرح توسعه فرودگاه

دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار،معاونین وزیر راه و استاندار و جمعی از مدیران استانی در جریان روند طرح توسعه و پروازهای این فرودگاه قرار گرفت.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،علی کاملی مدیر فرودگاه خرم آباد با ارائه گزارش کاملی از وضعیت پروژه این فرودگاه گفت:پروژه طرح توسعه این فرودگاه، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و هماهنگی بین مقامات ارشد استان و شرکت فرودگاه ها جهت ادامه کار در حال انجام می باشد.

وی در خصوص وضعیت پروازهای فرودگاه خرم آباد اظهار داشت: برنامه قبلی پروازها تثبیت شده است و ساعات پروازی ماهان هم در عصر ۴۰ دقیقه عقب تر رفته و هماهنگی هایی با سایر شرکتهای هواپیمایی جهت افزایش پروازها به مقصد تهران و مشهد مقدس انجام شده است که در مرحله نهایی انجام پرواز ها می باشیم.

در ادامه دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، هم ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیریت فرودگاه و تثبیت پروازهای این فرودگاه خواستار تعیین تکلیف طرح توسعه فرودگاه و پیگیری و تسریع در تکمیل و بهره برداری کامل از این طرح گردیدند.

گفتنی است ،در ادامه وزیر راه و شهرسازی از پروژه ساختمان تشریفات دولت که در حال تجهیز می باشد، سطوح پروازی ، ترمینال بازدید میدانی به عمل آورد و در جریان هوانوردی عمومی و طرح های پروازی این فرودگاه قرار گرفت.

انتهای پیام/