بازسازی ۱۲ هزار واحد مسکونی خسارت دیده از سیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان،گفت:
۱۲ هزار واحد مسکونی خسارت دیده از سیل ، بازسازی و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش همای سعادت آنلاین ، مهندس مسعود رضایی ، در نشست مجازی با خبرنگاران در گروه واتساپی مدیران و رسانه، اظهار داشت : بر اساس آخرین آماری که در سامانه بازسازی ثبت شده ، حدود ۱۲ هزار و ۶۲۰ واحد خسارت دیده احداثی ، ثبت شده که از این تعداد ، ۱۲ هزار واحد، به بهره برداری رسیده است.

وی، افزود : از مابقی واحدهای مسکونی ، حدود ۳ درصد واحدهای روستایی و حدود ۱۰ درصد واحدهای شهری هم باقی مانده است که توسط مردم و با نظارت بنیاد مسکن ، در حال انجام هستند.

رضایی به واحد های قابل بازسازی در سطح استان به تفکیک شهرستانها پرداخت و اظهار داشت: در دو منطقه از شهرستان خرم آباد ، هزار و ۳۵۵ واحد، شهرستان ازنا، ۲۴۱ ، بروجرد ۴۶۶ ، دورود ۵۱۱ ، رومشکان ۱۹۶ ، الیگودرز هزار و ۹۹۸ ، پلدختر ۲ هزار و ۵۰۵ ، دلفان ۲ هزار و ۲۰۳ ، چگنی هزار و ۸۱۳ ، سلسله ۵۳۴ و کوهدشت ۷۹۸ واحد ، بازسازی داریم.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان ، در خصوص آخرین وضعیت طرح هادی در روستاها گفت : تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار ، مشمول طرح هادی هستند و ۸۱۵ روستا هم بازنگری شده اند.

وی اضافه کرد : ۷۵۴ روستای بالای ۲۰ خانوار هم نیاز به بازنگری دارند و متناسب با تامین اعتبار ، اجرای طرح ، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

خبر ؛فاطمه شاکرمی

انتهای پیام/