بانک‌ها از تملک واحدهای اقتصادی لرستان خودداری کنند

زیویار، پرداخت تسهیلات را به منزله ایجاد فرصت برای رونق اقتصادی در لرستان برشمرد و گفت: بانک ها از تملک واحدهای اقتصادی تا جایی که می توانند خودداری کنند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، جلسه شورای هماهنگی بانک های استان به ریاست استاندار لرستان، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیر کل دفتر جذب سرمایه گذاری و اشتغال، مدیر کل امور اقتصادی استانداری و مدیران بانکهای استان برگزار شد.

 فرهاد زیویار در این خصوص گفت: جلسه امروز با بررسی چند دستور کار مهم پیگیری شد و با توجه به مسائلی که در مدت زمان حدود ۵ الی ۶ ماه گذشته همه بانکها با آن درگیر بودند، امید آن می رود با تصمیمات اتخاذ شده در یک بازه زمانی ۱۰ روزه حل شود . 

 وی افزود: در شرایط کنونی با تدابیر اندیشیده شده هماهنگی بسیار خوبی میان حوزه اقتصادی استان و همه بانک ها به وجود آمده که می توان با به کارگیری ظرفیت های موجود تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات استان گرفت . 

زیویار ادامه داد: همه مسئولین باید از فرصت هایی که در استان به وجود می آید نهایت استفاده را برده و درصدد انجام اقدامات راهگشا برای کمک به مردم باشند . 

 نماینده عالی دولت در لرستان افزود: مصوبات سفر رئیس جمهور محترم به استان از مهمترین فرصت هایی است که در استان به وجود آمده و بسیار مهم است بانک های استان با نگاه رفع موانع، نسبت به پیشبرد اهداف اقتصادی اقدام کنند و در انجام اقدامات خود از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
 
زیویار گفت: هرگونه پرداخت تسهیلات به مردم توسط بانکها در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور یا سایر تسهیلاتی که در زمینه کمک به رونق اقتصادی و تولید در استان انجام می شود به منزله یک فرصت است که می تواند موجب گشایش اقتصادی شود . 

 وی تاکید کرد: در پرداخت تسهیلات به متقاضیان حتی الامکان شرایط را برای مردم در چارچوب رعایت قوانین و مقررات تسهیل نموده و همه درخواست هایی که به بانک وصول می شود، مورد بررسی قرار گیرد . 

 استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با توجه به اهمیت ادامه فعالیت واحدهای اقتصادی در استان، بانک ها از تملک این واحدها تا جایی که می توانند خودداری کرده و با امهال وام ها به رونق تولید و اشتغال کمک کنند.

انتهای پیام/