با جدیت در پی رفع مشکلات صنعت استان هستیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از جدیت در رفع مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلاین ،دکتر عبداللهی،در آیین کلنگ زنی مجتمع فروسیلیس شهرستان بروجردظهار داشت : با راه اندازی این طرح بخشی از نیاز کشور به فروسیلیس برطرف خواهد شد .

وی ،افزود: شهرستان بروجرد یکی از قطب های صنعتی استان است که قریب به یک سوم از واحدهای صنعتی و تولیدی لرستان در این شهرستان واقع شده است .

دکتر عبداللهی عنوان کرد : با وجود تحریم ها و شیوع بیماری کرونا، آمارها حکایت از خسارت به ۶۰ هزار واحد اقتصادی و کسب و کار فعال استان دارد که با همکاری خوب مسئولین و حمایت دولت پیگیر رفع مشکلات آنان هستیم .

وی با اشاره به تکنولوژی بومی مجتمع فروسیلیس شهرستان بروجرد، افزود: در صورت راه اندازی و بهره برداری از این مجموعه، واحدهای تولیدی کشور در زمینه فولاد، آلیاژ خود را از داخل تأمین و دیگر نیازی به واردات نخواهد بود .

معاون استاندار تصریح کرد: فاز اول این مجموعه در زمینی به مساحت ۷ هکتار ایجاد می شود که ظرفیت تولید ۲۵ هزار تن فروسیلیس در سال را خواهد داشت.

دکتر عبدالهی در پایان خاطرنشان کرد: ارزش کل سرمایه گذاری در این طرح ۳ هزار و پانصد میلیارد ریال است که زمینه اشتغال مستقیم ۲۱۰ نفر را ایجاد می کند .
انتهای پیام‌/