بخش خیر ساز icu بیمارستان امام علی شهرستان ازنا به بهره برداری رسید

بخش خیر ساز icu بیمارستان امام علی علیه السلام شهرستان ازنا با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش همای سعادت ،آئین افتتاحیه بخش icu بیمارستان امام علی شهرستان ازنا ، با حضور دکتر فرهادی مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر فریدون دهقانی رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه، نادر همتی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان لرستان ،حجت الاسلام نصیر الاسلام رئیس مجمع خیرین سلامت ازنا ،مهندس گلابی مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت ازنا، خانم دکتر پولادوند رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا و جمعی از مسئولین و مدیران این شهرستان برگزار شد.

دکتر فرهادی، مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان،گفت :با انقلاب تجهیزاتی که در حوزه درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور دکتر نیکبخت رخ داده است سعی کرده ایم محرومیت تجهیزاتی را تا حد بسیار بالایی از چهره ی عرصه سلامت استان بزدائیم که در این راه تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان نیز قابل تقدیر بوده است .

وی افزود:تلاش و جهاد در عرصه بهداشت و درمان اجری صد چندان دارد و مردم به مقوله سلامت با اهمیتی خاص نگاه می کنند

دکتر فرهادی بیان کرد:مجمع خیرین سلامت در استان لرستان در سالهای اخیر بسیار تاثیر گذار و موفق عمل کرده اند در سال ۹۹با مبلغی بالغ بر ۲۱میلیارد تومان کمک کرده اند که ۱۱میلیارد آن در مبارزه با ویروس منحوس کرونا صرف شده است .

مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان ،با بیان اینکه تعداد ۵دستگاه mri در مسیر راه اندازی قرار گرفته که تعداد ۲دستگاه نصب شده است و ۳دستگاه دیگر نیز در حال مراحل پایانی نصب در آینده نزدیک قرار دارند،گفت :تعداد ۷دستگاه سی تی اسکن به مراکز درمانی استان لرستان تحویل داده ایم که در نوع خود بی نظیر است .

دکتر فرهادی ،تصریح کرد:دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام علی علیه السلام شهرستان ازنا در مدار قرار گرفته است و از اهمیت بسیار بالایی برای بیماران کرونایی برخوردار است .

وی افزود:ظرفیت تخت های بیمارستان امام علی علیه السلام را به تعداد ۲۴تخت اضافه کرده ایم و با ایجاد فضای های فیزیکی جدید و اقدامات تجهیزاتی توانسته ایم درصد مرگ و میر در این شهرستان را کنترل کنیم

دکتر فرهادی در پایان ،گفت: در پی حل مشکلات تاسیسات الکترونیکی و برق بیمارستان امام علی علیه السلام شهرستان ازنا هستیم که در این زمینه کارهای خوبی نیز صورت گرفته است .

درادامه حجت الاسلام والمسلمین نصیر الاسلام،گفت:اعتماد مردم به مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا و پیگیری های مجمع خیرین در سطح دانشگاه علوم پزشکی لرستان و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران باعث ثمر بخشی فعالیت های مان شده است و همچنان این مسیر را با دقت عمل و پشتکار پیش خواهیم برد.

در ادامه مهندس گلابی مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا،گفت :بخش icu بیمارستان امام علی علیه السلام شهرستان ازنا با مشارکت بین مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا و دانشگاه علوم پزشکی به بهره برداری رسیده است که شامل ۹تخت icuو ۱تخت ایزوله icuمی باشد که در مساحت ۴۵۰متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان از جانب خیرین سلامت شهرستان ازنا ساخته شده است، که تمامی امکانات تجهیزاتی آن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی لرستان بوده است .

در پایان این آئین از افراد و نهاد هایی که با مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا همکاری داشتند تقدیر و تجلیل بعمل آمد و رسماً بخش icuبیمارستان امام علی علیه السلام شهرستان ازنا افتتاح شد .

انتهای پیام/