معاون وزارت بهداشت:

برای تکمیل بیمارستان کوهدشت پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای تکمیل و بهره برداری بیمارستان کوهدشت پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش همای سعادت، بهروز رحیمی روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه در جریان بازدید از زیرساخت های بهداشت و درمانی کوهدشت،اظهار کرد: بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی رازی کوهدشت مهمترین طرح شهرستان محسوب می شود که اکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود:این بیمارستان یکی از طرح های اولویت دار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است که در مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان قرار دارد و تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره برداری خواهد رسید.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: این پروژه هم اکنون فعال است و در بازدید امروز توصیه ها و راهکارهایی ارائه شد تا بتوان این طرح را تا ۲ سال دیگر افتتاح کرد.

رحیمی با اشاره به اینکه یکی از اتفاقات خوب در شهرستان کوهدشت تعیین تکلیف و اتمام پروژه های بهداشتی و درمانی است، اضافه کرد: ۲ پروژه اصلی شامل ستاد شبکه و هم زمان درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی شهرستان است که امروز تصمیم گرفته شد تا پایان سال به بهره برداری برسد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: علاوه بر این طرح دیگر مرکز جامع سلامت است که تا یک ماه آینده پس از تجهیز افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا پایان دولت سیزدهم ۴ هزار پروژه بهداشتی را تحویل خواهیم داد، گفت: تا پایان سال گذشته ۲ هزار و ۶۶۰ پروژه بهداشتی را به اتمام رساندیم.

انتهای پیام/