برخی نمایندگان لرستان در هیات رییسه کمیسیون های مجلس در اجلاسیه چهارم انتخاب شدند

با رای نمایندگان در اجلاسیه چهارم مجلس،برخی نمایندگان لرستان در هیات رییسه کمیسیون های مجلس انتخاب شدند.

به گزارش همای سعادت آنلاین،در نشست یکشنبه ۲۸ خرداد ماه، کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی،اعضای هیات رییسه کمیسیون‌ها در اجلاسیه چهارم انتخاب شدند.

در این نشست،محمد خدابخشی، به عنوان نائب رییس دوم هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات،عباس گودرزی و حسین گودرزی به ترتیب به عنوان نایب رییس دوم و سخنگوی کمیسیون اجتماعی انتخاب شدند.حمیدرضا کاظمی و فاطمه مقصودی نیز به ترتیب به عنوان نایب رییس اول و دبیر اول کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها انتخاب شدند.

در نشست مذکور، اعضای هیات رییسه کمیسیون ها در اجلاسیه چهارم،به شرح ذیل انتخاب شدند:
در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛ وحید جلال زاده، ابراهیم عزیزی و شهریار حیدری به ترتیب به عناوین رییس، نایب رییس اول و نایب رییس دوم انتخاب شدند.ابوالفضل عمویی، علی علی‌زاده و یعقوب رضازاده نیز به ترتیب به عناوین سخنگو و دبیران اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

در کمیسیون عمران؛محمدرضا رضائی کوچی، کمال علی پورخنکداری و احمد دنیامالی نیز به ترتیب عناوین رییس و نواب اول و دوم رییس این کمیسیون انتخاب شدند.احمد جباری، آرا شاوردیان و عبدالجلال ایری نیز به ترتیب به عناوین دبیر اول، دبیر دوم و سخنگوی این کمیسیون معرفی شد.

در هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه محاسبات مجلس؛حمیدرضا حاجی بابایی، مهرداد گودرزوند چگینی و محمد خدابخشی، محمد مهدی مفتح، غلامحسین کرمی و ولی الله فرزانه به ترتیب به عناوین رییس، نایب رییس اول، نایب رییس دوم، سخنگو، دبیر اول و دبیر دوم انتخاب شدند.فریدون حسنوند، احمد مرادی و هادی بیگی نژاد به ترتیب به عناوین رییس و نایب رئیس اول و دوم کمیسیون انرژی انتخاب شدند.رحیمی مظفری، کیوان مرادیان و مصطفی نخعی نیز به ترتیب به عناوین دبیر اول، دبیر دوم و سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدند.

در هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری؛علیرضا منادی سفیدان، مهدی اسماعیلی، محمد وحیدی، شیوا قاسمی پور، محمدرضا احمدی و احمد حسین فلاحی نیز به ترتیب به عناوین رییس، نایب رییس اول، نایب رییس دوم، دبیر اول، دبیر دوم و سخنگو انتخاب شدند.اکبری تالارپشتی، مهدی عسگری و علی جدی به ترتیب به عناوین رییس و نواب اول و دوم رئیس در کمیسیون صنایع و معادن انتخاب شدند.
الله وردی دهقانی، یوسف داوودی و روح الله عباسپور نیز به ترتیب به عناوین دبیر اول و دوم و سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدند.

در هیأت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان؛حسینعلی شهریاری، سیدمحمد پاک مهر، علی اصغر باقرزاده، محمدعلی محسنی بندپی، رضا آریان پور، سلمان اسحاقی به ترتیب به عناوین رییس، و نواب اول و دوم، دبیران اول و دوم و سخنگو انتخاب شدند.

در کمیسیون اجتماعی؛ولی اسماعیلی، مهدی عیسی زاده، عباس گودرزی، حسین گودرزی، حسین حاتمی و علی اکبر بسطامی به ترتیب به عناوین رییس، نواب اول و دوم رییس، سخنگو و دبیران اول و دوم انتخاب شدند.محمدرضا پور ابراهیمی، سیدکاظم موسوی، غلامرضا مرحبا، مهدی طغیانی، انور حبیب زاده بوکانی و سید غنی نظری به ترتیب به عناوین رییس، نواب اول و دوم رییس و دبیران اول و دوم کمیسیون اقتصادی انتخاب شدند.

در کمیسیون فرهنگی؛مرتضی آقا تهرانی، سیدعلی یزدی خواه، بیژن نوباوه، سیدصادق طباطبایی نژاد و زهره سادات لاجوردی و احمد راستینه هفشجانی به ترتیب به عناوین رییس، نواب اول و دوم، دبیران اول و دوم و سخنگو انتخاب شدند.

در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها؛محمدصالح جوکار، حمیدرضا کاظمی، محمدحسن آصفری، فاطمه مقصودی، رسول فرخی میکال و ولی‌الله بیاتی به ترتیب به عناوین رییس، نواب اول و دوم، دبیران اول و دوم و سخنگو انتخاب شدند.

انتهای پیام/