رئیس اداره راهداری شهرستان الیگودرز مطرح کرد؛

برف روبی ۱۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی الیگودرز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان الیگودرز از برف روبی ۱۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان طی چند روز گذشته خبر داد.

به گزارش همای سعادت،حکیم بشارتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش بی وقفه راهداران از ابتدای بارش‌های برف در شهرستان الیگودرز تا کنون ۱۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان عملیات برفروبی انجام شده و ۷۰۰ تن شن و نمک‌ مصرف شده است.

وی افزود:راهداران از همان ابتدای بارش‌ها در راه‌های حوزه شهرستان در حال انجام خدمت و امدادرسانی هستند و تاکنون امدادرسانی به خودرو های گرفتار در برف توسط راهداران انجام شده است.

رئیس اداره راهداری‌شهرستان الیگودرز ابراز داشت:با توجه به هشدارهای هواشناسی و برودت هوا و یخبندان از تمامی همشهریان قاضا می‌شود تا حد امکان از سفر و تردد غیرضروری در محورهای برف‌گیر خودداری کنند. 

بشارتی با بیان اینکه اولویت اول راهداری شهرستان الیگودرز تردد روان در محورهای شریانی و  اصلی این منطقه است،تصریح کرد:با توجه به امکانات و ماشین‌آلات و تجهیزات این اداره اولویت اصلی باز نگه داشتن محورهای اصلی و شریانی حوزه شهرستان است.

وی گفت:در صورت پایدار شدن هوا و باز بودن محورهای اصلی و شریانی، خدمت‌رسانی در محورهای روستایی و فرعی آغاز می‌شود و از این رو از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان بارش برف از تردد در  محورهای فرعی و روستایی برف‌گیر خودداری کنند و سفر خود را تا بهبود شرایط جوی به تعویق بیندازند.

انتهای پیام/