برق مورد نیاز واحدهای شهرک صنعتی نورآباد و ناحیه صنعتی رومشکان تامین می‌شود

به گزارش همای سعادت آنلاین از خرم آباد ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی شهرک صنعتی نورآباد و ناحیه صنعتی رومشکان در آینده نزدیک خبر داد. بختیار رازانی، در حاشیه دیدار با فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان که در محل شهرک‌های صنعتی لرستان برگزار شد، گفت: برق […]

به گزارش همای سعادت آنلاین از خرم آباد ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی شهرک صنعتی نورآباد و ناحیه صنعتی رومشکان در آینده نزدیک خبر داد.

بختیار رازانی، در حاشیه دیدار با فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان که در محل شهرک‌های صنعتی لرستان برگزار شد، گفت: برق مورد نیاز واحدهای شهرک صنعتی نورآباد و ناحیه صنعتی رومشکان تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه  احداث شهرک صنعتی نورآباد ۱۵ سال پیش به تصویب هیات وزیران رسید که به دلیل وجود معارضین منطقه‌ای، این پروسه به سرانجام نرسید، افزود: این درحالیست که سال ۱۳۹۷، پس از امکان‌سنجی، فرآیند خرید اراضی از مالکین در منطقه سراب غضنفر صورت گرفت و حدود ۶۰ هکتار از اراضی نیز تملک شد و پس از تملک اراضی، طرح شهرک‌سازی از سوی مشاور ارائه شد که در حال حاضر، عملیات خاکی این شهرک صنعتی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای به منظور تامین برق مورد نیاز در این شهرک با شرکت توزیع نیروی برق استان منعقد شده که خوشبختانه ۹۰ درصد امور انجام و خط انتقال از پست مربوطه تا ورودی شهرک اجرایی شده است، همچنین مقرر شد تا شبکه برق مجموعه را نیز به این شرکت واگذار کنیم.

رازانی،بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال ۹۹، زیرساخت‌ برق مورد نیاز واحدهای شهرک صنعتی نورآباد و ناحیه صنعتی رومشکان با همکاری شرکت توزیع نیروی برق لرستان مهیا خواهد شد که امیدواریم با این اقدام، زمینه استقرار واحدهای صنعتی در این ۲ مجموعه فراهم شود.

وی، خاطرنشان کرد: احداث ناحیه صنعتی رومشکان با مصوبه شورای برنامه‌ریزی لرستان در سال ۹۷ آغاز شد و خط انتقال برق تا ورودی ناحیه انجام شده که در سال جهش تولید، زیرساخت‌ها به نحوی آماده خواهند شد تا قابلیت استقرار واحدهای صنعتی در این مجموعه فراهم شود.

لازم به ذکر است ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان به منظور تکمیل برخی زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی نورآباد «دلفان» و ناحیه صنعتی رومشکان «شهرستان کوهدشت»، با مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب استان، دیدار و گفت‌وگو کرد.ایسنا
انتهای پیام