برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان با تمام پروتکل های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در صورت تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر برگزاری امتحانات نهایی، تمام پروتکل های بهداشتی در این رابطه در حوزه های برگزاری آزمون در لرستان بایستی اجرا شود.

به گزارش همای سعادت، علیرضا نخعی در ستاد امتحانات لرستان که مسئولین علوم پزشکی لرستان نیز حضور داشتند ،اظهار داشت :امسال حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز در پایه دوازدهم حضور دارند که در صورت تصمیم و مجوز  ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر برگزاری امتحانات نهایی از روز شنبه ۱۷ خرداد این امتحانات آغاز می شود.

 

وی با بیان اینکه از سالن‌های ورزشی نیز ممکن است در بحث برگزاری امتحانات نهایی استفاده شود،افزود : در صورت برگزاری امتحانات فاصله صندلی هر دانش‌آموز حداقل یک متر و شصت و هفت سانتی متر تا ۲ متر از هر چهار جهت بایستی رعایت شود و همه دانش آموزان بایستی مجهز به ماسک و دستکش باشند و حوزه های امتحانی نیز  به دستگاه تب سنج تجهیز باشند تا در صورتی که دانش آموزی مشکوک به بیماری بود در اتاقی مجزا امتحان خود را بدهند.

 

نخعی ادامه داد : برای تامین این تجهیزات از طریق دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های مرتبط پیگیری لازم انجام خواهد شد چراکه تامین این تجهیزات به تنهایی از عهده آموزش و پرورش لرستان خارج است .

انتهای پیام/