برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان+تصاویر

جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان،با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی استان برگزار شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، روز یکشنبه ۲۵ مهر ماه، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی رییس شورای فرهنگ عمومی استان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، دکتر زیویار استاندار لرستان و اعضای شورا در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان گفت:‌ گاهی ممکن است هجوم تبلیغاتی، ناخودآگاه بر افراد تاثیرگذار باشد. بنابراین اقدامات انجام شده نظام را بادقت مشاهده کردو قضاوت صحیحی کرد زیرا جمهوری اسلامی همیشه در حال خدمتگزاری بوده گاهی باسرعت وگاهی هم به عللی کند، اما متوقف نشده است.

وی با بیان اینکه عرصه خدمتگزاری نامحدود است، تصریح کرد: انتظار می رود مدیران هر دستگاه اشرافیت و دقت نظر بیشتری بر مجموعه خود داشته باشندزیرا وقتی برخی افراد شاغل در ادارات مطلبی را در فضای مجازی منتشر و با روش نظام سلطه همراهی می کنند بر افکار عمومی تاثیر منفی داردوچنین اقدامی پذیرفته نیست.

حجت الاسلام والمسلمی شاهرخی با تاکید بر تجدید نظر برخی مدیران در انتصاب ها گفت: از گذشته تاکنون افرادی با توصیه، سفارش یا تبعیض بر سر کار آمده اند که تعداد کم آنها نیز زیاد و در این شرایط آسیب زا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین گفت: باید در وضعیت کنونی حضور جمعیت های وفادار به مسایل دینی، قرآنی، نظام، امام و رهبری از جمله بانوان محجبه را ببینیم که از حریم عفاف و حیا دفاع کردند وازعموم مردم خصوصا بانوان شریف ونجیب که دردفتر از حجاب و عفاف ونظام اسلامی و رهبری به عرصه آمدند تشکر و قدردانی می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با بیان اینکه در موقعیت خاصی هستیم بنابراین باید هوشیار و دقیق عمل کرد،افزود: مراکز علمی را کمک و با ظرافت اطلاع رسانی کرد تا موضوع تبلیغات و ترویج که نیاز امروز جامعه است به خوبی صورت گیرد.

وی همچنین در خصوص برش استانی نقشه فرهنگی کشور گفت: فقدان الگو و برنامه سازی متناسب برای مدیریت سبک زندگی ایرانی اسلامی باید جبران شود که در این راستاهیأت اندیشه ورزی زیر نظر دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در استان تشکیل می شود.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: برش استانی که اخیرا ازسوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و ابلاغ شده است،مسایل موجود دربرش مهندسی فرهنگی استان رادپس از مشورت با نخبگان وصاحبنظران جهت تصویب به شورای فرهنگ عمومی ارسال وپس از تصویب ابلاغ می شود.

وی با تاکید بر ترسیم الگوی خانواده در تراز اسلامی مبتنی بر آموزه های قرآن و سیره اهل بیت (ع) افزود: باید با بهره گیری از ظرفیت های مذهبی، از روحانیت در راستای تبیین، تبلیغ و گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی بهره برد.

 

انتهای پیام/