برگزاری دوره فنون و شیوه تدریس برای مدرسان موسیقی لرستان

دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس) ویژه مدرسان موسیقی در سطح استان لرستان برگزارمی شود.

به گزارش همای سعادت،در راستای برگزاری دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس)ویژه مدرسان موسیقی در سطح استان،تفاهم نامه ای فی مابین انجمن موسیقی لرستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان امضا شد.

محمد میرزاوندی،رئیس انجمن موسیقی لرستان،گفت:دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس) با هدف ارتقای سطح آموزش مدرسان موسیقی در استان با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان برگزار می شود و پس از پایان این دوره مدرک معتبری صادر می گردد که در بیش از ۳۰ کشور جهان معتبر است.

وی افزود:به تمام مدرسان موسیقی استان توصیه می کنیم اخذ این مدرک معتبر را جدی شمرده و برای حفظ و اشاعه موسیقی در استان هر لحظه سواد تئوری و عملی خود را بروز نمایند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان،گفت:این استان مهد فرهنگ و هنر و مهارت است و ما نیز در مجموعه فنی و حرفه ای استان تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا با تقویت امر خطیر آموزش نسلی با سواد و تاثیرگذار را برای فردای فرهنگ و هنر این استان تعلیم و تربیت نماییم.

در این جلسه که با حضور محمد میرزاوندی رییس انجمن موسیقی لرستان، حشمت اله معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان،علیرضا تیموری معاون آموزش،پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل، پرویز کلانتری ریاست مرکز شماره یک خرم‌آباد و مختار فلاحی دکترای موسیقی، مدرس دانشگاه، عضو انجمن موسیقی و مربی سازمان فنی و حرفه ای برگزار شد،پیرامون موارد مختلف در حوزه آموزش به گفتگو پرداختند.

بنا به این گزارش،اطلاعات و شرایط دقیق ثبت نام و شرکت در این دوره متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/