برگزاری دومین اردوی راهیان پیشرفت برای فرهنگیان لرستانی

سرپرست آموزش و پرورش لرستان از برگزاری دومین اردوی راهیان پیشرفت برای فرهنگیان این استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،جمعی از فرهنگیان بسیجی استان در قالب اردوی راهیان پیشرفت از دستاوردهای سازمان ملی هوا و فضا سپاه و باغ ملی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

رضا عزتی با بیان اینکه این اردو به همت بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان برگزار شده است،اظهار کرد: حدود ۶۰ نفر از فرهنگیان بسیجی استان در راستای جهاد تبیین و همچنین تاکید رییس جمهور برای برگزاری راهیان پیشرفت در این اردو شرکت کردند.

وی افزود:در بازدید از پارک ملی هوا و فضا فرهنگیان استان از نزدیک در جریان دستاوردهای افتخار آفرینان کشور از موشک های دفاعی و ماهواره بر تا انواع پهبادهای پیشرفته و همچنین پیشرفت های علمی در حوزه فضایی و راهداری قرار گرفتند.

عزتی گفت:در بازدید از باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، رشادت‌ها و دلاوری هایی که شهیدان، ایثارگران و مردم در دوران انقلاب و دفاع مقدس از خود برجای گذاشتند به نمایش گذاشته شده بود که فرهنگیان به ویژه فرهنگیان جوان با دیدن صحنه هایی از آن دوران بیش از پیش در جریان مقاومت و پایداری ملت ایران قرار گرفتند.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: اردوی راهیان پیشرفت در ۲۵ مهر با پیشنهاد رئیس جمهورمطرح شد و آموزش و پرورش استان در ۳ آبان اردوی راهیان پیشرفت را برای دانش آموزان و در ۷ آبان این اردو را برای فرهنگیان کلید زد.

وی گفت: قرار است این اردوها تا اواخر بهمن برای سایر دانش آموزان و فرهنگیان استان برای بازدید از مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی کشور و استان انجام شود.

انتهای پیام/