برگزاری رزمایش شهید فخری زاده با اهدای ۹۲۰۰ بسته معیشتی در لرستان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) لرستان، گفت: در این رزمایش ۹۲۰۰ بسته معیشتی شامل ۴۶۰۰ بسته جیره خشک و ۴۶۰۰ بسته پروتئینی بین خانواده زندانیان نیازمند و کارگران ساختمانی که در این ایام در مضیقه هستند،توزیع خواهد شد.

به گزارش همای سعادت به نقل از امید لرستان ، رزمایش همدلی و احسان شهید محسن فخری زاده با حضور حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان، حامد ویسکرمی مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) لرستان، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندانهای لرستان و محمدحسین شفیع پور رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی لرستان برگزار شد.

حامد ویسکرمی اظهار داشت :علت نام گذاری این رزمایش به نام دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاد این بود که به دست سفاکان صهیونیست به شهادت رسیدند.

وی افزود:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، ۱۱۹۰۰۰ بسته معیشتی در استان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توزیع شده است

ویسکرمی ضمن آرزوی تسریع در ساخت واکسن کرونا توسط دانشمندان ایرانی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) محرومیت زدایی از مناطق محروم و به ویژه روستاها را در دستور کار خود دارد و از سال ۹۸ تا کنون در ۶۵۷ روستا، ۶۵۰۰ طرح اشتغال زایی به افتتاح رسیده و تلاش می‌کنیم که تا پایان سال ۱۰۵۰ طرح در روستاها تکمیل و افتتاح شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) لرستان ، گفت: در یکی دو ماهه اخیر با پیگیری نماینده محترم ولی فقیه در استان توانستیم ۵۰ میلیارد اعتبارات برای انجام ۲۶ طرح که باعث ایجاد ۷۳۱ شغل خواهد شد جذب کنیم .

وی ادامه داد : هزینه این طرح‌ها ۲۳۰ میلیارد خواهد بود که امیدواریم با حمایت در جهت آبادانی و توسعه استان گام‌‌های بلندی برداریم .

در پایان از حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان که در تمامی مراحل پشتیبان ما بودند،تشکر نمود.