برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد

رییس دانشگاه آزاد خرم آباد، آماده پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات دانشجویان در همه زمینه ها هستیم.

به گزارش همای سعادت، به مناسبت روز دانشجو، مراسمی در دانشگاه آزاد خرم آباد، برگزار شد.

در این مراسم، دکتر سیامک بهاروند، رییس دانشگاه آزاد خرم‌آباد، با گرامیداشت یاد و خاطره سه دانشجوی شهید در سال ۱۳۳۲ گفت: این شهدا، به مردم ایران و مخصوصا دانشگاهیان، درس مبارزه با ظلم و ایثار و فداکاری دادند و در نهایت، با پشتوانه مردم، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد که در این میان، جوانان و دانشجویان، نقش سازنده و موثری داشتند.

وی افزود: بعد از انقلاب هم قشر جوان و دانشجو، در زمینه های مختلف، افتخار آفرینی کردند و امروز هم دانشجویان، باید مطالبه گر باشند و فعل خواستن را صرف کنند.

بهاروند گفت: بزودی از استاندار لرستان هم دعوت می کنیم و مسائل مختلف دانشگاه و دغدغه های دانشجویان را با او در میان خواهیم گذاشت.

رییس دانشگاه آزاد خرم آباد در خصوص برگزاری کلاس های حضوری هم اظهار داشت: طبق بخشنامه،بنا به رنگ بندی کرونایی شهرها، در شهرهای آبی و زرد، کلاس های تا سقف ۳۰ نفر، به صورت حضوری برگزار می شوند.

او ادامه داد: این آمادگی را داریم که در صورت برگزاری کلاس های حضوری، سرویس های ایاب و ذهاب را برقرار کنیم.

بهاروند همچنین بیان کرد: ما آماده پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات مختلف دانشجویان در تمام زمینه ها هستیم.

در پایان این مراسم، سه تن از دانشجویان، به بیان مطالبی از جمله دعوت از تمام دانشجویان به شرکت در برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی و… برای کشف بهتر استعدادها، برنامه دانشگاه برای حضوری شدن کلاس ها، حل مشکل سرویس های ایاب و ذهاب و… پرداختند.

انتهای پیام/