برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در خرم آباد

همایش بزرگ پیاده روی در خرم آباد به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب در قالب یادواره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان ب برگزار شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، صبح امروز جمعه ۲۴ تیرماه به همت اداره کل ورزش و جوانان استان،سپاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) و هیئت همگانی استان، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب  در قالب یادواره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان  و با حضور سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان ورزشکاران قهرمانان پیشکسوتان، مردم ورزش دوست خرم آباد و تعدادی از مدیران و مسولان نهادها و دستگاههای اجرایی استان از مسیر میدان شهدا تا  پارک کیو خرم آباد برگزار شد.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان در حاشیه این برنامه با اشاره به مسیر سه هزار متری این همایش ،گفت: با توجه به این که ورزش نقش اساسی در سلامتی جسم و روح افراد جامعه دارد و نشاط و همدلی در بر دارد تاکید ما بر توسعه ورزشهای همگانی در سطح شهرستان خرم آباد و دیگر شهرهای استان است.

سید آرش قیاسیان ضمن تشکر از تمامی نهادها و سازمان ها و ادارات و نیروهای انتظامی که همیشه در برگزاری هر چه بهتر این برنامه های ورزشی حضور فعال دارند،تصریح کرد:در این همایش جوایز ارزنده ای از قبیل چندین دستگاه دوچرخه و جوایز ورزشی دیگر به قید قرعه تقدیم شرکت کنندگان شد.

وی با بیان اینکه  این برنامه ورزشی به صورت مستقیم از شبکه سه سیما پخش شد، افزود: همایش های پیاده روی خانوادگی صبح امروز همزمان در تمامی شهرهای استان نیز برگزار شده است.

شایان ذکر است؛ در این همایش تعدادی از مسولان اجرایی ارشد استان از جمله دالوند معاون اجرایی استانداری نیز حضور داشتند.

برنا

انتهای پیام/