بزرگترین ارمغان شهید سلیمانی، تامین امنیت در منطقه است

حجت‌الاسلام عوض نژاد، با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید “سلیمانی”، تامین امنیت در منطقه را بزرگترین ارمغان وی عنوان کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، حجت الاسلام عوض نژاد، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مراسم سومین سالگرد شهادت حاج” قاسم سلیمانی، ضمن تشریح ابعاد شخصیت و زندگانی شهید سلیمانی، به دشمنی ادامه دار استکبار جهانی با مردم مسلمان ایران اشاره کرد و گفت: آنان به دنبال غارت منافع ملت ایران و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در حال توطئه هستند که با حضور مردم و مجاهدت های همه جانبه، همواره نقشه های شوم دشمنان اسلام نقش برآب شده است. 

وی افزود: سپهبد شهید حاج” قاسم سلیمانی” ،یک شخصیت بین المللی بود که قدرت های بزرگ جهان حساب ویژه ای از وی می بردند؛ چرا که او توانست در برابر داعشی ها از حقوق مردم مظلوم عراق و سوریه دفاع کند و پیروزی های مستمر وی باعث قدرتمندی امت اسلامی شد.

عوض نژاد تاکید کرد: شهید سلیمانی در برابر وحشی گری داعشی ها  ایستاد و ضمن شکست دادن آنها، توانست آنان را از سوریه و عراق عقب براند و با درایت و اندیشه های نظامی خود، هرگز به داعشی ها اجازه نداد که به مرزهای کشورمان نزدیک شوند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: حضور سردار سلیمانی باعث شد که تمام ارکان نظامی دشمنان ما در  منطقه، جرات رویا رویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشند و امروز دشمنان از تفکر و مکتب سلیمانی هراس دارند.

عوض نژاد تاکید کرد: شهید سلیمانی، در مصائب و سختی ها در کنار مردم بود و بزرگترین ارمغان وی تامین امنیت مردم منطقه است و این وظیفه ی ماست تا از دستاوردهای این شهید، با هوشیاری در برابر دشمنان، حفاظت و دفاع کنیم.

در ادامه دکتر آرش امین رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید آیت الله مدنی خرم آباد با تشریح اهمیت ادامه راه شهیدان، بالاخص شهید سلیمانی گفت: این شهید جان خود را تقدیم جبهه ی مقاومت، اسلام و امت اسلامی کرد و همه ی فرزندان امت اسلامی را فرزند خود می نامید و در برابر دولت شرور آمریکا و اسرائیل ایستاد و دشمنان همواره باید منتظر انتقام بزرگ ما باشند چرا که خون شهید همیشه جاوید و پابرجاست.

انتهای پیام/