بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور در لرستان راه اندازی شد

رییس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور استان با هدف حمایت از دانشجویان نخبه کم بضاعت راه‌اندازی شده است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، عزت الله سپهوند در جلسه افتتاحیه بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور بیان کرد: اکنون خدمات آموزشی، فرهنگی و علمی توسط ۱۲۵ عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مسلط به آموزش های ترکیبی، باز و مجازی به حدود ۱۰ هزار دانشجو در این دانشگاه ارائه می شود.

وی ادامه داد: طیف مخاطب این دانشگاه دانشجویان توانمند و نخبه استان هستند که در راه اندازی شعبه بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور کمک قابل توجهی در جهت تحقق عدالت آموزشی برای دانشجویان کمک بضاعت این دانشگاه است.

سپهوند عنوان کرد: این بنیاد در جهت تداوم تلاش برای تحقق عدالت آموزشی و حمایت ویژه از طیف نیازمند دانشجویان در دانشگاه پیام نور لرستان راه اندازی شده است.

وی اظهار داشت: این دانشگاه تاکنون از کمک های خیران بی بهره نبوده است و مسجد دانشگاه پیام نور الیگودرز بعنوان یکی از زیباترین مساجد دانشگاه پیام نور راه اندازی شده است.

سپهوند اضافه کرد: ۹ واحد دانشگاه پیام نور در شهرستان های استان فعال است.

وی افزود: راه اندازی بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور گام بزرگی در جهت تحقق توسعه آموزشی دانشجویان نخبه کم بضاعت این دانشگاه است.

وی ادامه داد: این بنیاد متولی حمایت دانشجویان نخبه و کم بضاعت است که تاکنون تعدادی از این دانشجویان این دانشگاه تحت پوشش این بنیاد هستند.

گفتنی است،در پایان این مراسم که با حضور “حجت الاسلام گراوند”مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور لرستان،”یزدان سهرابی” مدیرعامل کشوری بنیاد حامیان و جمعی از اساتید، حامیان، خیّرین و مدیران استانی و دانشگاهی برگزار شد، دکتر” مسعود سعادتمهر” به عنوان مدیرعامل شعبه ی استانی این بنیاد معرفی و معارفه شد.

 

انتهای پیام/