همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

بهره برداری از پروژه های عمرانی خدماتی شهرداری خرم آباد

همزمان با دهه مبارک فجر،شش طرح عمرانی خدماتی شهرداری خرم آباد با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش همای سعادت، در مراسمی با حضور معاون سیاسی ،امنیتی استانداری لرستان و شهردار خرم آباد و اصحاب رسانه، شش طرح عمرانی خدماتی شهرداری خرم آباد با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم آباد روز شنبه در آئین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی، خدماتی شهرداری خرم‌آباد اظهار داشت: برای این طرح ها شامل طرح نرم افزار سامانه سنم نام گذاری معابر ،سردخانه مدرن آرامستان صالحین،خرید دو دستگاه یخچال شش کشویی نگهداری جسد،دو دستگاه آمبولانس وانت کاراته کابین از شرکت بهمن موتور،آعاز راه شکافی مسیر معدن کوهی ،ایجاد کارخانه شن و ماسه شهرداری خرم آباد ،مرمت و بهسازی سه سیک یا میدان کوچک،نصب دوربین های پایش ،سرعت سنج ‌و ثبت تخلفات و مجتمع خدمات رفاهی که بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های امروز از نوع هوشمندسازی، عمرانی و بازآفرینی هستند، یادآور شد: امروزه هوشمندسازی یک الزام است و همه ما مکلف به پیروی از مسائل و موارد مرتبط به هوشمندسازی در حوزه‌های مختلف همچون پایش و خدمات هستیم.

بارانی بیرانوند با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه در مجموعه شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: از این میزان اعتبار، ۳۷۰ میلیارد ریال در پروژه‌های شهری خرم‌آباد تا پایان سال هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارخانه شن و ماسه شهرداری امروز کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال از هدررفت سرمایه‌های شهرداری جلوگیری می‌شود.

شهردار خرم آباد در خصوص آخرین وضعیت پادگان ۰۷ خرم‌آباد، گفت: زمین پادگان ۰۷ تفکیک و برای اجرا ابلاغ شده که بر اساس آن سهم شهرداری و مردم کمتر از ۷ هکتار است.

بارانی بیرانوند ادامه داد: تلاش مجموعه مدیریت ارشد استان و همچنین تیم شهری بر تحقق مطالبه عمومی مردم مبنی بر نجات این عرصه است، از این‌رو جلسات بسیاری انجام و در نهایت هفته گذشته به توافق جدیدی رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این توافق سهم شهر خرم‌آباد از هفت هکتار به ۱۰ هکتار افزایش خواهد یافت که از سه طرف به فضای عمومی دسترسی دارد.

انتهای پیام/